۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
رئالی سابق، سرمربی جدید PSG است؟

گفته‌ می‌شود زین‌الدین زیدان فرانسوی به‌زودی جایگزین پوچتینو می‌شود و هدایت پاری‌سن‌ژرمن را به دست می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌ها تأیید می‌کنند که «زین‌الدین زیدان» پس از موفقیت در مذاکرات بین نمایندگان ستاره سابق فرانسه و قهرمان لیگ یک، گزینه مورد علاقه برای جایگزینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن است.

علی‌رغم بازگشت به موفقیت‌ها و کسب جام‌های داخلی در این فصل، سران پارک دو پرنس به دنبال جدایی از سرمربی آرژانتینی و آوردن یک سرمربی جدید برای قبل از فصل جدید بوده است.

زیدان، سرمربی سابق رئال‌مادرید، یکی از پرافتخارترین مربیان دهه گذشته از دو دوره هدایت لوس بلانکوس، مدت‌هاست که مورد نظر بوده، اما اکنون در میان پیشنهادی چشمگیر به این سِمَت نزدیک شده است.

زیدان چه چیزی برای پاری سن ژرمن به ارمغان خواهد آورد؟

این بازیکن سابق فرانسوی که از زمان دومین جدایی خود از سانتیاگو برنابئو در سال ۲۰۲۱ از نیمکت باشگاه کنار گذاشته شده بود، یکی از وحشتناک‌ترین رکوردهای فوتبال را برای رئال به ارمغان آورد. زیدان در اولین دوره سرمربیگری خود بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸، در اولین دوره‌اش، لالیگا را برد و در پیروزی و قهرمانی در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا هت‌تریک کرد و نسبت برد فوق‌العاده ۷۰.۴۷ درصدی را در دوران مربیگری رئال داشت. این موفقیت اروپایی است که بیش از هر چیز ممکن است برای PSG جذاب باشد؛ چراکه هنوز بزرگ‌ترین جام در فوتبال باشگاهی قاره را به کابینه قهرمانی خود اضافه نکرده است.

آن‌ها یک بار دیگر در این فصل کوتاه آمدند و حذف شدند، پس از یک باخت عجیب در مرحله یک هشتم پایانی مقابل مادرید، جایی که به طرز خفت باری در برابر لوس بلانکوس شکست خوردند، چیزی که ممکن است آغازی بر پایان همکاری با پوچتینو باشد. این مربی ۴۹ ساله، پس از آنکه بسیاری از هواداران فصل گذشته آن را ناامیدکننده می‌دانستند، علی‌رغم پس گرفتن جام لیگ یک از لیل، نتوانست موفق باشد.

آنخل دی ماریا به صورت رایگان جدا شده است و این حدس وجود دارد که باشگاه مایل به رسیدن پیشنهاداتی برای نیمار، گران‌ترین انتقال جهان (هنگام ورود او از بارسلونا) باشد.

زیدان می‌تواند از دو ستاره بزرگ مانند کیلیان امباپه استفاده کند که پیشنهاد مادرید را رد کرد تا در یک حماسه پرحاشیه نقل و انتقالات حرف‌های تازه‌ای بزند؛ حتی لیونل مسی که سال گذشته با انتقال رایگان از بارسلونا به این تیم آمد. همچنین یک دیدار مجدد با سرخیو راموس، مدافع سابق مادرید که به موفقیت زیدان در زمین کمک کرد تا تأثیری شگفت‌انگیز داشته باشد، در انتظار است.

قرارداد زیدان و PSG چه زمانی امضا می‌شود؟

به نظر نمی‌رسد که هیچ خبری قریب‌الوقوع باشد و نماینده زیدان، "آلن میلیاچیو" که مدعی است هنوز توافقی صورت نگرفته، به L'Equipe گفته است: «همه این شایعات بی‌اساس هستند. در حال حاضر، من تنها کسی هستم که می‌توانم نماینده زین‌الدین زیدان باشم. مالک پی اس جی با زیدان و من مستقیماً تماسی نداشته است.»

کد خبر 580994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.