مناسب‌سازی میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر

شهردار ساری گفت: در طرح مناسب‌سازی خیابان ایده‌آل از میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر، تمام زواید بصری حذف و منظر شهری مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در جمع خبرنگاران مبارزه با فساد و رانت‌خواری را از سیاست‌های مهم شهرداری عنوان و اظهار کرد: صدور پروانه و پایان کار ساختمان به صورت الکترونیک، تک‌برگ‌شدن سند و راه‌اندازی اتوماسیون اداری از مهم‌ترین راهکارها برای مبارزه با فساد محسوب می‌شود که در شهرداری و سازمان‌های تابعه به اجرا درآمده است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های شهری با پیوست سیما و منظر و رفع گلوگاه‌های فساد ازجمله برنامه‌هایی است که در دوره ششم مدیریت شهری اجرا می‌شود.

شهردار ساری شمار نیروهای شهرداری را بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: طی سال‌های ۹۵ تا ۹۹، ۱۹۵۰ نیروی جدید وارد شهرداری شدند و با جرئت اعلام می‌کنم از زمان حضورم در مسند مدیریت شهری حتی یک نیرو هم به شهرداری اضافه نشده است.

طالبی با بیان اینکه ۹۳۹ پست سازمانی در شهرداری ساری تعریف شده و ۴۰۰ تا ۵۰۰ نیروی شرکتی برای انجام کارهای خدماتی نیاز است، تاکید کرد: اجرای انضباط اداری و راه‌اندازی کمیته تخصیص شهرداری ساری با جدیت دنبال شد.

وی به پروژه زباله‌سوز ساری به عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی مرکز استان اشاره و تصریح کرد: برای راه‌اندازی این پروژه زیست‌محیطی، ۱۷ هفته متوالی به تهران سفر کردم. با همت شهرداری و ورود بسیج سازندگی نیروگاه زباله‌سوز پیشرفت خوبی داشته است و اقدامات مربوط به ابنیه تا نیمه سال جاری به پایان می‌رسد.

شهردار ساری از طراحی خیابان ایده‌آل از میدان ساعت تا میدان هلال احمر خبر داد و گفت: طرح مورد نظر در دست بررسی بوده تا با برنامه‌ریزی مناسب شاخص‌های مورد نظر در این مسیر پیاده‌سازی شود. تاکنون ۲۴۰ مورد از اغتشاشات بصری در این حوزه بررسی و بخشی از آن‌ها رفع شده است.

طالبی با بیان اینکه نیازسنجی‌ها انجام و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بررسی شده است، افزود: در این طرح تمام زواید بصری حذف و منظر شهری در این خیابان مناسب‌سازی می‌شود.

کد خبر 580981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.