مهاجم برزیلی در تیررس پرسپولیس/کاسیانو از پرتغال به ایران می‌آید!

کاسیانو مهاجم ۳۲ ساله برزیلی تیم فوتبال ویزلای پرتغال در آستانه پیوستن به پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی‌اش برای لیگ بیست‌ودوم، پس از جذب سه بازیکن جدید در پست‌های دروازه‌بان، مدافع وسط و مدافع راست، به‌دنبال یک مهاجم برزیلی است تا خط حمله‌اش را تقویت کند.

از این‌رو یحیی گل‌محمدی در لیست خود نام یک مهاجم برزیلی شاغل در لیگ دو این کشور را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داده که از این‌رو مدیران باشگاه مذاکرات خود را با این بازیکن ۳۲ ساله انجام داده‌اند و در صورتی‌که توافق نهایی بین طرفین انجام شود وی برای انجام تست‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس راهی ایران خواهد شد.

کاسیانو در کشورهای برزیل، کره‌جنوبی، قزاقستان و چین بازی کرده و در لیگ پرتغال هم پیراهن واویشتای پرتغال را بر تن کرده و هم‌اکنون در تیم ویزلای پرتغال توپ می‌زند.

ارزش این مهاجم در ترنسفرمارکت حدوداً ۲۵۰ هزار دلار برآورد شده است.

کاسیانو مهاجم ویزلا در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس به سایت rr.sapo.pt پرتغال نیز گفته است: با چالش‌های زیادی در زندگی‌ام روبرو بوده‌ام و بدم نمی‌آید که با یکی دیگر از آن‌ها روبرو شوم. اما همانطور که گفتم، اینجا در ویزلا احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم. من دوستان زیادی اینجا در پرتغال دارم و اولین‌بار است که این اتفاق در یک کشور برای من می‌افتد.

در بسیاری از جاهایی که بوده‌ام، دوستی ایجاد نکرده‌ام، زیرا زندگی یک بازیکن بسیار محدود است، اما اینجا در پرتغال توانستم دوستان زیادی پیدا کنم. هنوز به ذهنم نرسیده که همه این‌ها را تغییر دهم تا چیزی جدید زندگی کنم. من روی ویزلا متمرکز هستم تا سعی کنم بهترین کار را انجام دهم.

کد خبر 580949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.