یک قدم تا تاریخ‌سازی دی‌یونگ در بارسلونا

فروش هافبک هلندی بارسلونا به منچستریونایتد می‌تواند یک رکورد در تاریخ نقل و انتقالات بارسلونا به ثبت برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، مشکلات مالی مانع از پیشرفت بارسلونا در برنامه‌ریزی ورزشی در فصل آینده می‌شود؛ زیرا بارسا هنوز موفق به تقویت تیم خود نشده است و راه درازی در پیش دارد.

برای محقق شدن برنامه‌های ورزشی باشگاه، مدیران باشگاه بارسلونا به خوبی می‌دانند که باید هرچه سریع‌تر قراردادهای فروش بخشی از حقوق تلویزیونی خود را به انجام برسانند. همچنین مجوز بازرگانی بارسا (BLM) نیز باید نهایی شود و از سوی دیگر فروش بازیکنانی که در مرکز توجهات باشگاه‌های اروپایی قرار دارند، یکی دیگر از هدف‌های مهم و در دسترس است.

به نظر می‌رسد بارسلونا مایل است «فرنکی دی‌یونگ» را کنار بگذارد، زیرا منچستریونایتد مصمم به جذب این بازیکن هلندی است. پیشنهاد اول شیاطین سرخ ۶۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای جذب دی‌یونگ بود که توسط بارسلونا رد شد. با این حال آبی‌واناری‌ها معتقد هستند که پیشنهاد بهتری برای دی‌یونگ دریافت نمی‌کنند و بهترین راه حل دست‌یابی به توافق با منچستر یونایتد است.

پذیرفتن پیشنهاد ارائه شده برای هافبک هلندی بارسا می‌تواند وضعیت مالی آن‌ها را بهبود بخشد. با وجود اینکه ژاوی هرناندز از عملکرد و حرفه‌ای بودن دی‌یونگ راضی است، تزریق‌های مالی هنگفت به باشگاه گزینه‌ای نیست که بتوان به راحتی آن را رد کرد.

دی‌یونگ یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم است که اگرچه تمایلی به ترک کاتالونیا ندارد و می‌خواهد زیر نظر ژاوی پیشرفت کند، اما منابع مالی زیادی را در حال حاضر اشغال کرده است. حذف حقوق بازیکنی مانند دی‌یونگ به راحتی برخی از مصائب مدیریتی بارسلونا در حوزه مالی را مرتفع می‌کند.

اگر بارسا برای فروش دی‌یونگ با منچستریونایتد معامله کند، فروش وی به دومین انتقال گران قیمت تاریخ این باشگاه پس از نیمار تبدیل خواهد شد. مهاجم برزیلی، کاتالونیا را در سال ۲۰۱۷ با بند فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

فرنکی دی‌یونگ در تابستان ۲۰۱۹ در ازای دریافت ۷۵ میلیون یورو به اضافه ۱۱ میلیون پاداش‌های متغیر به نیوکمپ آمد. پس از به ثمر رساندن دو گل و ثبت چهار پاس گل در ۴۲ بازی در فصل ۲۰۱۹/۲۰، او در فصل بعد نیز طی ۵۱ بازی، هفت گل زد و هشت پاس گل داد.

کد خبر 580886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.