احداث پروژه زورخانه اراک به کجا رسید؟

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک آخرین وضعیت پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی شهرداری این کلان‌شهر را تشریح کرد.

سیدمهدی میرداوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی اراک با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اجرا است.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت‌های انجام شده در پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی طی هفته گذشته، افزود: کف‌سازی واحدها و سرویس‌ها، آجرکاری نما، اجرای سکوی مرشد، سفیدکاری، نصب پنجره‌ها، عایق‌کاری سرویس‌ها، کاشی‌کاری و تکمیل سازه سقف گنبد از جمله اقدامات انجام شده در چند روز گذشته است، همچنین عملیات تأسیسات برقی و سکوچینی در حال تکمیل است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک تصریح کرد: عملیات احداث پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی اراک از خردادماه سال گذشته با اعتباری در حدود چهار میلیارد تومان تحت نظارت معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری با زیربنای کلی ۴۹۲ مترمربع اجرایی شده است.

به گزارش ایمنا، پروژه زورخانه مرکزی شهر اراک واقع در بوستان دانشجو، در دو طبقه شامل طبقه همکف و اول احداث خواهد شد که طبقه همکف شامل گود ورزش و بخش اداری و طبقه فوقانی شامل بخش اقامتی است.

کد خبر 580869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.