تگ صد میلیونی منچسترسیتی روی هدف بارسلونا

اگر بارسلونا برناردو را بخواهد، کار سختی خواهد داشت زیرا منچسترسیتی نمی‌خواهد او را بفروشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، برناردو سیلوا یکی از اهدافی است که سران بارسلونا برای تقویت این تیم در فصل آینده در دستور کار خود قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا با جمع‌آوری اعتبارات مالی کافی، او را به خدمت بگیرند.

پیوستن سیلوا به بارسلونا در شرایط کنونی شبیه به یک رؤیا است. آبی‌اناری‌ها صراحتاً گفته‌اند که منابع مالی بسیار محدودی دارند و باید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند تا از بحران کنونی عبور کنند. این معامله از ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد زیرا بازیکن پرتغالی نیز بازیکنی است که پپ گواردیولا بسیار دوستش دارد.

گواردیولا چند روز پیش در مایورکا گفت: اگر بارسلونا برناردو را بخواهد، کار سختی خواهد داشت. تصور رفتن برناردو بسیار دشوار خواهد بود، زیرا منچسترسیتی نمی‌خواهد او را بفروشد. قیمت شروع مذاکرات ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود، مبلغی که باشگاه کاتالان در حال حاضر نمی‌تواند به آن برسد.

تا این لحظه باشگاه بارسلونا هیچ اقدامی برای جذب ستاره پرتغالی انجام نداده است. آنها چهارشنبه گذشته با مندز دیدار کرده‌اند، اما نتیجه این بوده که در حال حاضر نمی‌توان روی برناردو سیلوا سرمایه گذاری کرد زیرا پولی برای هزینه کردن در این انتقال وجود ندارد. بارسلونا باید بودجه لازم برای جابه‌جایی سیلوا را فراهم کند و فروش فرنکی دی یونگ نیز باید نهایی شود.

در حال حاضر تنها باشگاه منچستر یونایتد مایل است رقمی نزدیک به آنچه بارسا می‌خواهد برای دی یونگ بپردازد. شیاطین سرخ حاضر هستند تا ۶۰ میلیون یورو ثابت به اضافه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای جذب هافبک هلندی پرداخت کنند.

کد خبر 580866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.