تیم آینده عثمان دمبله مشخص شد!

روزنامه‌های ورزشی انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه بیستم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* توماس توخل، سرمربی چلسی، در تابستان امسال به عنوان بخشی از تغییرات اساسی در تیم، مایل به شنیدن پیشنهادات برای خریدهای کلان تیمو ورنر و حکیم زیخ است تا آنها را به فروش برساند.

* باشگاه‌های EFL (لیگ دو) می‌توانند اجازه داشته باشند که فصل آینده لباس خارج از خانه خود را در خانه بپوشند، طبق یک تغییر قانونی که برای کمک به بازیکنان و هوادارانی که ممکن است قادر به تمایز بین لباس‌ها نباشند، کمک کند.

* مارک مک کال، رئیس باشگاه راگبی ساراسینز، از رؤسای اتحادیه راگبی خواسته است تا لیگ زیر ۲۳ سال در انگلیس راه اندازی کنند تا از عقب افتادن تیم ملی از اروپایی‌ها جلوگیری شود.

دیلی میل:

* در خصوص جذب ریس جیمز، به منچسترسیتی و رئال مادرید هشدار داده شده است و با وجود تبدیل شدن به یکی از اعضای کلیدی تیم، چلسی هنوز با ریس جیمز بر سر قرارداد جدید به توافق نرسیده است.

تیم آینده عثمان دمبله مشخص شد!

* اسپارتاک مسکو خبرهای مبنی بر پیشنهاد بایرن مونیخ برای سادیو مانه را در شبکه‌های اجتماعی با تمسخر پیشنهاد باشگاه بوندسلیگا برای الکساندر سوبولف که شامل ۱۰ میلیون پوند پاداش در صورت قهرمانی بایرن در یوروویژن و ۲۰ میلیون پوند در صورت امضای لیونل مسی برای رئال مادرید می‌شد، رد کرد.

سان:

* چلسی خواهان رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی است که می‌تواند ۶۰ میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هزینه داشته باشد.

* بر اساس گزارشی در فرانسه، چلسی در رقابت برای جذب عثمان دمبله بازیکن آزاد که برای بارسلونا بازی می‌کرد، پیروز شده است.

* گفته می‌شود که منچستریونایتد پیش از تاتنهام محبوبیت بیشتری دارد زیرا آنها آماده ارائه پیشنهادی ۴۳ میلیون پوندی برای پائو تورس مدافع ویارئال هستند و این مدافع علاقه‌مند به رفتن به اولترافورد است.

تیم آینده عثمان دمبله مشخص شد!

* منچسترسیتی می‌تواند ستاره نوجوان "جیمز مک‌آتی" را به‌صورت قرضی به برایتون پیشنهاد دهد، زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند تا چلسی را در رقابت برای جذب مارک کوکورلا، بازیکن برایتون، شکست دهند.

* تیم فوتبال فولام در حال بستن قرارداد برای جذب توماس استراکوشا، دروازه بان لاتزیو است تا پرقدرت به لیگ برتر برگردد.

* ادوارد رومئو، معاون اقتصادی بارسلونا هشدار داده است که باشگاه باید ۴۲۵ میلیون پوند برای جلوگیری از بحران مالی پیدا کند و گفت که وضعیت آنها همچنان "بسیار بحرانی" است.

گاردین:

* دو مقام ارشد امنیتی یوفا در اتاق کنترل فینال لیگ قهرمانان اروپا در بحبوحه هرج و مرج پرحاشیه خارج از ورزشگاه دو فرانس "به طور فعال درگیر ماجرا" نبودند.

* استون ویلا، تاتنهام و لیدز یونایتد همگی درگیر کشمکش برای مهاجم نوجوان وستهم، سانی پرکینز هستند، مهاجمی که پس از عدم توافق بر سر قرارداد جدید، به دنبال انتقال به تیمی دیگر است.

دیلی استار:

* به منچستریونایتد گفته شده است که آنتونی، مهاجم آژاکس، ۵۱ میلیون پوند برای آنها هزینه خواهد داشت و گزارش شده است که نمایندگان او در حال حاضر در اروپا حضور دارند تا قراردادی را با یکی از تیم‌ها امضا کنند.

تایمز:

* گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که دونی فن د بیک با وجود احتمال شانس مجدد در منچستریونایتد تحت هدایت سرمربی سابقش، اریک تن هاخ، خود را به رم ایتالیا پیشنهاد کرده است.

* به نظر می‌رسد ادینسون کاوانی با آزادی از منچستریونایتد برای انتقال به مکزیک آماده است. سه تیم کلاب آمریکا، تولوکا و مونتری، همگی به مهاجم اروگوئه ای علاقه مند هستند

* چلسی، بارسلونا و رئال مادرید همگی به رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی و انگلیس علاقه نشان داده‌اند و می‌خواهند برای جذب او در تابستان اقدام کنند.

تیم آینده عثمان دمبله مشخص شد!

* نیوکاسل یونایتد قصد دارد قرارداد اسپانسرینگ فعلی پیراهن خود را با یک شرکت شرط بندی چینی به خاطر بستن قراردادی پرسودتر کنار بگذارد.

دیلی اکسپرس:

* منچسترسیتی آماده است تا گاوین بازونو، دروازه بان خود را به ساوتهمپتون بفروشد، پس از اینکه این بازیکن ۲۰ ساله قرارداد بهبود یافته‌ای به ارزش ۴۵۰۰۰ پوند در هفته، از قهرمان فعلی را رد کرد.

* کنی میلر از تیم گلاسکو رنجرز خواسته است تا بنجامین سیگریست، دروازه بان داندی یونایتد را که رقیب سرسخت آنها سلتیک نیز مورد توجه قرار داده، به خدمت بگیرد.

سان اسکاتلند:

* مدت زمان حضور پل مک گین به عنوان سرمربی در تیم فوتبال هیبرنیان تنها یک هفته پس از تمدید قرارداد او، به پایان می‌رسد.

کد خبر 580851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.