به اعتماد هواداران نیاز داریم/با گزینه‌های مختلف در حال مذاکره‌ هستیم

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای به اهمیت اعتماد میان هواداران و باشگاه تاکید و اعلام کرد برای نیمکت سرمربی‌گری با چند گزینه در حال مذاکره است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران قهرمان لیگ‌برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌ویکم، کمتر از دو هفته پس از برپایی جشن قهرمانی، با استعفا و جدایی فرهاد مجیدی از سمت سرمربی‌گری آبی‌پوشان روبرو شد.

استقلال در این مدت کوتاه به‌دنبال جانشین برای نیمکت تیمش در فصل جدید بوده است و گزینه‌های متعددی از گابریل پین گرفته تا جواد نکونام و رضا عنایتی مطرح شد.

پس از اینکه شب گذشته جواد نکونام پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را نپذیرفت، امروز رضا عنایتی سرمربی اسبق هوادار تهران، برای انجام مذاکره در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شد و گویا توافقاتی هم صورت گرفته است.

در همین راستا، باشگاه استقلال دقایقی قبل، اطلاعیه‌ای در خصوص سرمربی آینده تیم فوتبالش منتشر کرد:

یکی از مهمترین سرمایه‌های باشگاه استقلال که در ۹ ماه گذشته مورد بازسازی و احیا قرار گرفته، اعتماد مجدد میان هواداران عزیز و باشگاه است.

این اعتماد بر مبنای تلاش آگاهانه و صادقانه در جهت کسب افتخارات مهم شکل گرفته و بدون تردید قهرمانی تاریخی و باشکوه تیم استقلال در فصل اخیر حاصل این اعتماد است.

اعتماد موجود میان خانواده استقلال، بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که موجب موفقیت شده و باشگاه با تمام توان در حفظ و گسترش آن تلاش خواهد کرد. این اعتماد مهم‌ترین مبنای فعالیت باشگاه خواهد بود.

برهمین اساس مذاکره با گزینه‌های مختلف جهت هدایت تیم استقلال با هدف ورود قدرتمند به فصل آینده با دقت فراوان در حال انجام است. این انتخاب حتماً با لحاظ تمام جوانب و بر مبنای تداوم قهرمانی استقلال و حضور قدرتمندانه در فصل آینده صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، اخبار دقیق و موثق درباره انتخاب سرمربی تیم استقلال از طریق رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

کد خبر 580829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.