انقلاب اسلامی با شجاعت اشتباهات خود را تصحیح می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با شجاعت اشتباهات خود را تصحیح می‌کند، اگر مشکلی در کشور وجود داشته که متوجه جمهوری اسلامی باشد آن مشکل را پذیرفته و در مسیر مرتفع ساختن آن گام‌های استواری برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی در یادواره شهدای بختیاری شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار شهید محمدیار خدادادی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران در بین ملت‌های جهان مفتخر هستند که در عصر حاضر فرهنگ عاشورا را در مقابل چشمان دنیا بار دیگر به نمایش بگذارند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران در طول ۴۳ سال گذشته در میدان‌های مختلف عاشورایی به میدان آمده و فرزندان خود را راهی میدان نبرد حق علیه باطل کرده‌اند تا عظمت ایران اسلامی حفظ و پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز با بصیرت ملت ایران پرچم عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌های دنیا می‌درخشد که ثمره خون هزاران شهیدی است که بر پای آن ریخته شده است.

وی با بیان اینکه خون شهدا امروز شرایطی ایجاد کرده که نقشه‌های شوم دشمنان برای ملت ایران با شکست‌های پی‌درپی و سنگین مواجه شوند، ادامه داد: تلاش‌های مذبوحانه دشمن در گوشه‌ای از جهان سبب شد کشتی حامل نفت ملت ایران توقیف شود اما پس از چند روز تلاش مجبور می‌شوند دست از تجاوزگری برداشته و کشتی ایران را در شرایطی که فرزندان میهن اسلامی مقابل به مثل کردند، آزاد کنند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: مستکبران جهان همواره در تلاش بودند الگویی موفق همچون ایران اسلامی در بین ملت‌های جهان جلوه نکند تا همه ملت‌ها تنها بازیگر نقشه‌های شوم آنان باشند و در چارچوب طرح نظام سلطه نقش‌آفرینی کنند، اما ملت ایران این قاعده را برهم زد و با پیروزی انقلاب اسلامی دوره‌ای متمایز به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: اقوام بختیاری نیز همچون دیگر اقوام ایران در دوران مختلف مقاومت، جانفشانی و دفاع از کیان ایران را سرلوحه امور خود قرار دادند و این مهم جزو برترین خصوصیات و افتخارات آنان به شمار می‌آید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: جمع شهدای قوم بختیاری بیش از ده‌ها هزار نفر است و در میان آنها فرماندهان و سرداران شهیدی وجود دارد که در برخی عملیات‌ها نقش کلیدی و محوری داشتند و این برجستگی یک نشان افتخار بر سینه جامعه بختیاری است.

وی افزود: در دوران رضاخان یکی از اقوامی که در برابر ظلم‌های بی‌شمار او مقاومت‌های جانانه‌ای داشتند عشایر بختیاری بودند و علیمردان خان بختیاری یکی از شهدا و افتخارات آن دوران به شمار می‌آید.

سردار سلیمانی تصریح کرد: زمانی که ارتش متفقین به کشور حمله کردند رضاخان دستور داد ارتش ۱۲۵ هزار نفری کشور در برابر آنان مقاومت نکرده و سلاح‌ها را بر زمین بگذارند و نتیجه این تصمیم اشغال کشور و جنایت‌های بسیار در ایران شد.

وی ادامه داد: یکی از جنایت‌های صورت گرفته قتل‌عام ۱۰ میلیون نفر از مردم ایران به دلیل قحطی بود که ارتش انگلیس به واسطه جمع‌آوری غلات آن را رقم زد و مردم ایران گرفتار بیماری وبا شده و جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: باید سوال کرد چرا مستکبران جهان این جنایت‌ها را در فضای مجازی بازگو نکرده و دلارهای انگلیس، آمریکا و سعودی صرف بیان این حقایق نمی‌شود؟ در پاسخ باید گفت این حقایق صفحات دردناکی از تاریخ ملت ایران به شمار می‌آید که به واسطه جنایت‌های مستکبران جهان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره از دوره‌های سخت عبور کرده و موفق شده است پرچم عزت را برافراشته سازد، گفت: امروز شیرزنانی همچون بی‌بی مریم بختیاری می‌توانند الگویی برای زنان و دختران ایران در برابر دشمنان آن هم در دوره جدید باشند.

سردار سلیمانی ادامه داد: درحال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است و قطعاً اگر شهدای ما در قید حیات بودند تمام تلاش و نیروی خود را در عرصه جهاد تبیین صرف می‌کردند.

وی هدف جهاد تبیین را جلوگیری از تحریف حقایق توسط دشمن دانست و اظهار کرد: دشمن امروز در تلاش است حقایق را تحریف کرده تا جای شهید و جلاد را تغییر دهد و جای گروهک مزدور منافقین که در دوره‌های مختلف به ملت ایران خیانت کرده و بیش از ۱۷ هزار نفر از فرزندان ایران را در عملیات‌های تروریستی به شهادت رسانده‌اند تغییر یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در دورانی که صدام به کشور ایران حمله نظامی کرد و ملت ایران زیر موشکباران قرار داشتند گروهک مزدور منافقین در کنار صدام قرار گرفت و طی سال‌های گذشته علاوه بر جنایت‌های مختلف با دادن اطلاعات غلط به اروپا و آمریکا پرونده هسته‌ای علیه ایران تشکیل داده و همچنان این راه را ادامه می‌دهند.

وی افزود: فرزندان پهلوی دوم ۳۹ میلیارد دلار از سرمایه‌های ملت ایران را به تاراج برده و بزرگترین اختلاس تاریخ کشور را رقم زدند و همچنان در دامان بیگانگان درحال زندگی کردن هستند حال باید سوال کرد آیا نباید واقعیت‌ها و تلاش‌های مذبوحانه چنین افرادی را برای نسل جوان بازگو کرد.

سردار سلیمانی گفت: هر یک از ما باید یک جهادگر در عرصه جهاد تبیین باشیم و با دقت و حوصله پاسخ سوالات افرادی که سوال داشته و دچار ابهام هستند را بدهیم، البته این مسئله بدان معنا نیست که ما در درون کشور دچار مشکل نبوده و یا مسئولیت هیچ مشکلی را نمی‌خواهیم بپذیریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شجاعت اشتباهات خود را تصحیح می‌کند، اظهار کرد: اگر مشکلی در کشور وجود داشته که متوجه جمهوری اسلامی باشد آن مشکل را پذیرفته و در مسیر مرتفع ساختن آن گام‌های استواری را برداشته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: از تجربه اول ملت ایران در استقرار نظام مردم‌سالاری و جمهوری اسلامی به دست آمد و این راه روشن به گونه‌ای است که آینده‌ای بسیار امیدبخش در مقابل ملت ایران قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: همه توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی توانسته روند موفقیت را به شکل صعودی طی کند و این درحالی است که فشارهای دشمن در سالیان گذشته در حوزه اقتصادی بوده و حجم سنگینی را به مردم و کشور وارد کرده و همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: دشمنان در کنار جنگ اقتصادی، عملیات گسترده روانی و رسانه‌ای را طراحی کردند که تمرکز آن ناامید کردن جوانان و ملت ایران بوده تا وحدت و همدلی ملت ایران را تحت تأثیر قرار داده و نقشه شوم خود را عملیاتی کند.

وی اظهار کرد: دولت مردمی، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ توسط ملت ایران انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش است مشکلات ملت ایران را حل کرده، به نیازهای جوانان پاسخ داده، شرایط اقتصادی و تولید را بهبود بخشیده و ارزش پول ملی را افزایش دهد اما دشمن تلاش می‌کند جامعه را ملتهب ساخته تا برنامه‌های دولت اجرایی نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم انسجام و همراهی با مسئولان خدمتگزار در حل مشکلات مؤثر بوده تا مشکلات مردم در روند صحیح مدیریت حل شود اما تحقق این مهم نیازمند آن بوده که دشمن مجال میدان‌داری پیدا نکند.

کد خبر 580823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.