استوری معنادار عنایتی پس از شایعات حضور در استقلال به‌عنوان سرمربی+عکس

رضا عنایتی با انتشار یک استوری به شایعات مربوط به سرمربی‌گری‌اش در استقلال دامن زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از ۱۰ روز پیش، فرهاد مجیدی همزمان با قهرمانی استقلال در لیگ‌برتر از سرمربی‌گری این تیم استعفا داد و جدا شد؛ با جدایی او، جواد نکونام نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی مجیدی بود اما نکونام پیشنهاد استقلال را رد کرد.

گزینه‌های دیگری برای سرمربی‌گری استقلال مطرح می‌شود که یکی از آنان رضا عنایتی است؛ سرمربی دو فصل گذشته هوادار تهران که با این تیم راهی لیگ‌برتر شد و در نخستین فصل حضور هوادار در لیگ‌برتر نیز نتایج قابل‌قبولی به‌دست آورد.

امروز نیز رضا عنایتی در دفتر مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شد تا با آجرلو مذاکراتی را انجام دهد و شایعات پیوستن وی به‌عنوان سرمربی به استقلال نیز بیشتر شود.

عنایتی ساعاتی پیش با انتشار یک استوری معنادار به صحبت‌ها و شایعات مبنی بر نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری استقلال واکنش مثبتی نشان داد.

استوری معنادار عنایتی پس از شایعات حضور در استقلال به‌عنوان سرمربی+عکس

با انتشار این استوری توسط رضا عنایتی و طبق شنیده‌ها، به‌نظر می‌رسد وی با مدیرعامل استقلال برای قبول هدایت استقلال به توافق رسیده است. البته با توجه به اتفاقات مربوط به ماجرای نکونام، نمی‌شود به‌طور قطعی در این خصوص صحبت کرد اما شاید او سرمربی فصل آینده استقلال باشد.

کد خبر 580804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.