بازرسی‌های شهری در لهستان با دوچرخه‌های برقی انجام می‌شود

‌مقامات شهرداری لودز لهستان پروژه‌های محلی را با دوچرخه‌های برقی بازرسی خواهند کرد. این اقدام سبز بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر برای توسعه پایدار شهری است که توسط سومین شهر بزرگ لهستان اتخاذ شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به عنوان بخشی از یک ابتکار سبز در لودز، مقامات شهرداری برای انجام وظایف خود به تحرک الکتریکی روی آورده‌اند. در مجموع ۱۰ دوچرخه الکترونیکی برای بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری، وضعیت خطوط دوچرخه یا پروژه‌های مرتبط در پارک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سال‌ها است که شهر لودز به توسعه جابه‌جایی الکتریکی در شهر پرداخته است. این شهر اولین منطقه در لهستان بود که به وسایل نقلیه الکترونیکی اجازه داد تا از خطوط اتوبوس نیز استفاده کنند. علاوه بر این، شهر لودز، ۱۵۰ نقطه شارژ در دسترس عموم برای خودروهای برقی قرار داده است و ۱۷ اتوبوس برقی را در سال‌های گذشته خریداری کرده است.

بازرسی‌های شهری در لهستان با دوچرخه‌های برقی انجام می‌شود

مقامات رسمی لودز با خرید اتوبوس‌های الکتریکی تصمیمات مهمی را در جهت کاهش آلودگی شهر و افزایش پایداری برداشته‌اند.

این شهر پیش از این نیز با انجمن سوخت‌های جایگزین لهستان برای فعالیت‌های مشترک در ترویج توسعه حمل‌ونقل الکتریکی سند همکاری امضا کرد. به لطف این همکاری که کاملاً منطبق با پیمان زیست محیطی است، لودز به نوعی آزمایشگاه برای توسعه تحرک جدید تبدیل می‌شود.

مأموریت این سند راهبردی، تبدیل لودز به شهر سبز با هوای پاک و عاری از دود و پلاستیک است. بنابراین اعتقاد بر این است که دوچرخه‌های الکترونیکی به کاهش چالش‌های زیست‌محیطی مندرج در سند کمک می‌کنند.

کد خبر 580778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.