افزایش دقت و سرعت در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از افزایش سرعت و دقت در جمع آوری سگ‌های بلاصاحب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر اسداللهی امروز _پنجشنبه ۱۹ خردادماه_ در نشستی در خصوص بررسی مسائل مرتبط با جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با حضور مدیرعامل سازمان پسماند، معاونین خدمات شهری مناطق و مدیرکل اجرا و نظارت معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری توسط تیم‌های زنده‌گیری در حال انجام است و بنا است این امر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: راهکارهای تسریع در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و حیوانات موذی مورد بررسی قرار گرفت و بنا است با همکاری و مشارکت بیش از پیش بتوان به کنترل و جمع‌آوری این حیوانات سرعت بخشید.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در چند ماه اخیر تعداد قابل قبولی از سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اهواز جمع‌آوری شده‌اند، اما همچنان این مشکل وجود دارد، باید هر منطقه به صورت ویژه گروه‌های آموزش دیده خود را فعال‌تر کند.

وی ادامه داد: مقرر شده اکیپ‌های آموزش دیده مناطق هشتگانه به طور مستقل زیر نظر معاون خدمات شهری و مدیر منطقه برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب فعالیت کنند.

اسدالهی تصریح کرد: سازمان پسماند به منظور پشتیبانی گروه‌ها، تأمین داروهای بیهوشی و دامپزشک مورد تأیید دامپزشکی پیگیری و هماهنگی‌های لازم را انجام و مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب را به این منظور بیش از پیش آماده کند.

کد خبر 580761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.