پیشنهاد اولیه منچستریونایتد برای دی یونگ

باشگاه انگلیسی حاضر است هشتاد میلیون یورو برای هافبک هلندی بارسلونا بپردازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، اگرچه فرنکی دی یونگ همچنان به ابراز تمایل خود برای ماندن در بارسلونا ادامه می‌دهد، به نظر می‌رسد که انتقال به منچستریونایتد در برنامه‌های او قرار گرفته است.

بازیکن هلندی بارسلونا بخش مهمی از برنامه‌های ژاوی هرناندز در فصل آینده را تشکیل می‌داد، اما درحال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که در فصل آتی، او همچنان بازیکن بارسا باشد. دلیل اصلی این است که بارسلونا در تلاش است تا دستمزد بازیکنان خود را تا حد امکان کاهش دهد، زیرا تا زمانی که این کار را انجام ندهند نمی‌توانند بازیکنان جدیدی جذب کنند.

فروش دی یونگ به اندازه کافی برای بارسلونا سودده است تا آن‌ها را از شر مشکلات مالی تا حد زیادی رها کند. سرمربی جدید منچستر یونایتد یعنی اریک تن هاگ به این هافبک در دوران حضورش در آژاکس کمک زیادی کرد و حالا امیدوار است یک بار دیگر دی یونگ را در ترکیب تیم خودش در اختیار داشته باشد.

پیشنهاد یونایتد ۶۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون پاداش است که گفته می‌شود با استقبال گرم بارسلونا مواجه شده است. بارسلونا می‌داند که می‌تواند برای بازیکنی که در اصل ۷۵ میلیون هزینه در پی داشت، معامله خوبی رقم بزند. پیشنهاد یونایتد به آنها این امکان را می‌دهد که از دستمزد ۴۰ میلیونی دی یونگ خلاص شوند، در حالی که حدود ۵۰ میلیون سود کسب کنند.

این رقم به آنها کمک می‌کند تا مشکلات مالی را تا حدی پشت سر بگذارند. اگرچه آبی‌اناری‌ها به خوبی مطمئن هستند که می‌توانند مبلغ بیشتری از یونایتد بابت جابه‌جایی دی یونگ دریافت کند. دور از انتظار نیست که مذاکرات میان دو باشگاه مدتی ادامه داشته باشد تا درآمد بارسلونا از این انتقال بیشتر شود.

کد خبر 580756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.