لیورپول رکورد نقل و انتقالات را می‌شکند

لیورپول حاضر است ۸۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای جذب مهاجم بنفیکا بپردازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لیورپول جدیدترین تیمی است که به داروین نونیز، مهاجم بنفیکا علاقه نشان داده است و ظاهراً آماده است تا رکورد باشگاهی خود را با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن ۲۲ ساله، بشکند.

طبق گفته‌های گاردین و فابریتزیو رومانو، بنفیکا ارزش نونیز را ۱۰۰ میلیون یورو ارزیابی کرده، اما باشگاه لیورپول حاضر است ۸۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای جذب نونیز هزینه کند. منچستریونایتد نیز به این بازیکن اروگوئه‌ای علاقه دارد، با این حال خود نونیز مایل است حضور در لیورپول را تجربه کند.

یونایتد مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن انجام داده و امیدوار است بتواند دست آخر او را برای انتقال به اولدترافورد متقاعد کند. از سوی دیگر لیورپول منتظر تصمیم بنفیکا است و نمی‌خواهد وارد یک جنگ نقل و انتقالاتی با منچستر شوند. این دو باشگاه با هم بر سر این بازیکن توافق کرده‌اند و قرار است هر کدام تلاش خود را جداگانه برای جذب او انجام دهند.

یورگن کلوپ در فصل آینده یکی از ستاره‌های اصلی تیم خود یعنی سادیو مانه را در اختیار ندارد و دلیل علاقه‌مندی قرمزها به جذب نونیز همین موضوع است. پیشنهاد اولیه بایرن برای مهاجم سنگالی توسط لیورپول رد شده و حداقل مبلغ دریافتی، ۴۰ میلیون یورو تعیین شده است.

تنها یک سال از قرارداد مانه با لیورپول باقی مانده و محمد صلاح در کنار روبرتو فیرمینو نیز وارد سال آخر قرارداد خود شده‌اند. مزیت لیورپول نسبت به یونایتد این است که می‌تواند در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. نونیز یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها را تحت تأثیر قرار داده است؛ چراکه او در هر دو بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول برای بنفیکا گلزنی کرد.

در ۲۸ بازی برای بنفیکا در لیگ در فصل ۲۰۲۱/۲۲، نونیز ۲۶ گل زد و ۴ پاس گل داد.

کد خبر 580746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.