تحلیل تکنیکال رمزارز دفینیتی ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱+ نمودار و قیمت ICP

هر واحد از اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) در این لحظه با قیمت ۶.۶۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۲,۰۱۲ تومان معادل ۲۱۱,۵۱۰ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۰۴.۸۸ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۴۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) با نماد اختصاری ICP با ارزش بازار حدود ۱.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۴۰ بازار قرار داشته و سهم ۰.۱۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) در این لحظه با قیمت ۶.۶۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۲,۰۱۲ تومان معادل ۲۱۱,۵۱۰ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۰۴.۸۸ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۴۷ درصد کاهش یافته است.

تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر

تحلیل تکنیکال رمزارز دفینیتی ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱+ نمودار و قیمت ICP

حمایت: کف کانال داینامیک نزولی

مقاومت: هفت دلار، ۱۰ دلار و سقف کانال نزولی

پیش بینی: روند این رمزارز مدت زیادی است که نزولی بوده و دارای یک کانال نزولی معنادار است. در آخرین تحلیل ارائه شده از این رمزارز نیز به این موضوع اشاره شد و نسبت به تحلیل قبل نیز قیمت افت بیشتری را تجربه کرده است، برای آینده این رمزارز نیز تداوم روند نزولی را انتظار خواهیم داشت، در صورتی که بتواند مقاومت‌های پیش رو را از مقابل خود بردارد این تحلیل نقض می‌شود.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز دفینیتی ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱+ نمودار و قیمت ICP

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست. )

کد خبر 580741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.