برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در چهارمحال‌وبختیاری

‌معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، صبح پنجشنبه همراه با آیت‌الله رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت وارد استان چهارمحال‌وبختیاری شد تا در قالب سفر استانی، برنامه‌های این حوزه را در استان پیگیری کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده طی سفر یک روزه خود به چهارمحال‌وبختیاری قرار است پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان، از فعالیت زنان سرپرست خانوار در یکی از شرکت‌های شهرک‌های صنعتی این استان بازدید کند.

وی در ادامه دیداری با اقشار مختلف زنان خواهد داشت و بازدید از پارک علم و فناوری و کارگاه نمدمالی از دیگر برنامه‌های سفر کاری وی به شمار می‌رود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در شهرستان کوهرنگ نیز با اهالی یکی از روستاهای این شهرستان دیدار و گفت‌وگویی خواهد داشت.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت از نزدیک به بررسی مسائل این استان می‌پردازد.

به گفته مسئولان استانی، برای سفر رئیس‌جمهور به استان ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در چهارمحال‌وبختیاری مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده است تا در این سفر برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ردیف اعتباری در نظر گرفته شود.

کد خبر 580699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.