احتمال اخراج اکوادور از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌دلیل تخلف عجیب!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه نوزدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچسترسیتی عزم لیدز یونایتد را بر روی هافبک خود کالوین فیلیپس پس از بازگشت از مسابقات لیگ ملت‌های انگلیس آزمایش خواهد کرد که آیا قصد فروش او را دارند یا خیر.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد پس از هفته‌ها مذاکره، به موفقیت در جذب سون باتمن، مدافع میانی لیل نزدیک شده است.

* مالک جدید چلسی، تاد بوهلی، در روند خرید چلسی، اجازه داشت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند کمتر بپردازد؛ زیرا این نگرانی وجود دارد که آن‌ها با هزینه‌های ناشی از بدهی‌های دوران رومن آبراموویچ آسیب ببینند.

دیلی میل:

* بنفیکا از علاقه‌مندان به داروین نونز ۸۵ میلیون پوند طلب می‌کند و لیورپول آماده است تا رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند تا با او قرارداد امضا کند.

احتمال اخراج اکوادور از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل تخلف عجیب!

* هری کین قرار است در دو بازی آخر انگلیس در لیگ ملت‌ها استراحت کند و تامی آبراهام در خط حمله سه شیرها قرار گیرد.

* مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، پس از گفتن اینکه "احتمالاتی وجود دارد" در بحبوحه ارتباط با منچستریونایتد، به گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال تابستانی دامن زد.

* اتحادیه فوتبال، از لیگ برتر فوتبال انگلیس خواسته است اطمینان حاصل کند که "شش تیم بزرگ" در آخر هفته قبل از شروع جام جهانی در قطر بازی نمی‌کنند.

سان:

* ریچارلیسون، بازیکن برزیلی به اورتون گفته است که می‌خواهد تابستان این باشگاه را ترک کند و با انتقالی ۶۵ میلیون پوندی، به چلسی، پاری سن ژرمن یا رئال مادرید نقل مکان کند.

* گفته می‌شود که منچستریونایتد و تاتنهام در رقابت برای جذب "سون باتمن" مدافع لیل که چند وقتی است هدف نیوکاسل یونایتد است، شرکت دارند.

* وستهم آماده است تا به پیشنهادات برای سعید بنراهما، مهاجم خود، گوش کند و آماده ارائه پیشنهادی به بازیکن آزاد قریب‌الوقوع، جسی لینگارد از منچستریونایتد باشد.

* باشگاه‌های لسترسیتی، ولوز و اورتون همگی "مت گاربت"، هافبک ملی‌پوش نیوزیلندی تورینو را به همراه تیم سویا اسپانیا دنبال می‌کنند.

* گفته می‌شود آلوارو موراتا اگر انتقال دائمی‌اش به یوونتوس تکمیل و انجام نشود، ممکن است به لیگ برتر بازگردد.

* به آرسنال پیشنهاد شده که مانوئل آکانجی، مدافع ملی‌پوش سوئیسی بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد. این درحالی است که منچستریونایتد نیز شدیداً به این بازیکن علاقه‌مند است‌.

* نیل تیلور مدافع تیم ملی فوتبال ولز که در پایان فصل گذشته توسط تیم فوتبال میدلزبرو آزاد شد، در حال بررسی پیشنهادات چهار باشگاه خارجی از جمله دو باشگاه از لیگ هند است.

* دو باشگاه گلاسکو رنجرز و بورنموث از جمله باشگاه‌هایی هستند که به امانوئل لونگلو، بازیکن جوان وستهم علاقه دارند و برای جذب او اقدام خواهند کرد.

دیلی استار:

* گفته می‌شود که گرت بیل خود را به تیم ختافه پیشنهاد داده است زیرا او بسیار مشتاق به ماندن در پایتخت اسپانیا است.

تایمز:

* منچسترسیتی هنوز راضی به فروش گابریل ژسوس مهاجم خود را به رقبایی مانند آرسنال تاتنهام نشده، از همین رو ضربه‌ای بزرگ به برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی میکل آرتتا و کنته وارد کرده است.

* منچستریونایتد پیشنهاد تاتنهام برای جذب مارکوس راشفورد مهاجم انگلیسی تیم خود را رد کرد. باید دید چه سرنوشتی در انتطار این بازیکن خواهد بود.

احتمال اخراج اکوادور از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل تخلف عجیب!

دیلی میرر:

* ابراهیم سنگاره هافبک پی اس وی آیندهوون خواهان انتقال به لیگ برتر است، جایی که منچستریونایتد و چلسی به جذب او علاقه نشان داده‌اند

دیلی اکسپرس:

* گزارش‌ها در اسپانیا ادعا می‌کنند که منچستریونایتد اولین پیشنهاد رسمی خود را برای فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ارائه کرده است.

* چندین باشگاه لالیگا احتمالاً با لیورپول به رقابت خواهند پرداخت، زیرا آن‌ها به دنبال جذب یکی از اهداف جذاب نقل و انتقالات تابستانی، داروین نونز، مهاجم بنفیکا هستند.

* طبق اعلام رسانه‌ها، باشگاه لسترسیتی در تلاش است تا از علاقه منچستریونایتد و چلسی برای جذب وسلی فوفانا، مدافع میانی خود جلوگیری کند.

* تیم ملی فوتبال اکوادور ممکن است از جام جهانی ۲۰۲۲ اخراج شود و شیلی جایگزین آن شود، زیرا یکی از بازیکنان آن‌ها "بایرون کاستیو" یک شناسنامه جعل کرده و در واقع او کلمبیایی است.

دیلی رکورد:

* تام کورتز قرار است پس از آغاز مذاکرات بر سر انتقال به کرواسی و باشگاه ریجکا، از نقش خود به عنوان سرمربی داندی یونایتد اسکاتلند کناره‌گیری کند.

* باشگاه آبردین پس از نگاه اولیه به بازیکنان آزاد نقل و انتقالات تابستانی در پنجره ژانویه، به دنبال جاکوب داونپورت، هافبک بلکبرن است.

کد خبر 580647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.