کیفیت ارائه خدمات با نظارت دقیق افزایش می‌یابد

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: وقتی نظارت نسبت به انجام امور بیشتر و دقیق‌تر باشد، کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور همکاری و تعامل بیشتر برای داشتن شهری پاکیزه، با حضور مدیرعامل سازمان پسماند و رئیس اداره محیط زیست شهری اهواز چالش‌های محیط زیست شهری مورد بررسی قرار گرفت و بر احداث شهرک صنفی برای ساماندهی مشاغل شهری، توسعه فضای سبز با تکمیل کمربند سبز و مدیریت پسماند و نخاله‌های ساختمانی تاکید شد.

وی افزود: حوزه پسماند با توجه به سهم عمده‌ای که در بخش محیط زیست شهری و سلامت شهروندان دارد در اولویت خدمات شهری قرار گرفته است و با تمام توان و با همکاری سازمان‌های مربوط برای داشتن شهری پاکیزه تلاش خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مستلزم داشتن نظارت تخصصی است، تصریح کرد: آموزش دستگاه‌های نظارتی اهمیت زیادی دارد و کمک می‌کند که از نظر کمی و کیفی به مفاد قراردادها آگاهی پیدا کنند.

وی تاکید کرد: وقتی نظارت نسبت به کاری که باید انجام گیرد بیشتر و دقیق‌تر شود، کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نیز افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر باعث ارتقای سطح رضایت شهروندان و همچنین داشتن شهری پاک‌تر، سبزتر و منظم‌تر خواهد شد.

کد خبر 580639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.