۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پین کردن سه پست در پروفایل اینستاگرام امکان‌پذیر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین نسخه اینستاگرام که اخیراً منتشر شده است، این امکان را فراهم می‌کند که حداکثر سه پست و Reel را به قسمت بالای پروفایل خود پین کنید. مانند پست‌های پین شده در تیک‌تاک و توئیتر، پست‌های پین شده در اینستاگرام در بالای فهرست پست‌ها نمایش داده می‌شود، به طوری که گویی به تازگی منتشر شده‌اند.

کاربران در نسخه جدید اینستاگرام می‌توانند از طریق منوی سه نقطه پست‌ها و Reelها به قابلیت پین کردن دسترسی پیدا کنند. پس از ضربه روی منوی سه نقطه، گزینه Pin to Your Profile را مشاهده خواهید کرد؛ پس از انتخاب این گزینه، اگر به پروفایل خود بازگردید، پست پین شده در قسمت بالا سمت چپ قابل مشاهده خواهد بود. در قسمت کناری پست پین شده نیز آیکون سفید رنگی به چشم می‌خورد. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند پست یا Reel جدیدی را پین کنند، پست‌ها یا Reelهای پین شده قبلی به سمت راست انتقال پیدا می‌کنند.

قابلیت پین کردن پست یا Reel اینستاگرام از حداقل اوایل سال جاری میلادی در حال توسعه بوده است، افشاگری در اوایل سال ۲۰۲۲ متوجه توسعه این قابلیت توسط اینستاگرام شد. ویژگی ذکر شده در ماه گذشته میلادی به صورت آزمایشی در دسترس افراد محدودی قرار گرفته شده بود.

کد خبر 580555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.