مسافران سانحه‌دیده قطار به یزد منتقل می‌شوند

مدیرکل راه‌آهن یزد با اشاره به در حال بررسی بودن علت سانحه قطار مسافربری مشهد به یزد توسط کارشناسان، از تدارک قطاری برای انتقال مسافران از محل حادثه به طبس و از آنجا به شهر یزد از طریق اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایمنا، رحمت رحمت‌نژاد ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه قطار مسافر مشهد _ یزد، در مورد این حادثه، اظهار کرد: متأسفانه ساعت ۵:۲۵ صبح امروز قطار مسافری مشهد مقدس به یزد در بلاک عباس‌آباد _ ریزو در اداره کل راه‌آهن شرق دچار حادثه می‌شود که در در همان ساعات اولیه صبح همکاران راه‌آهن کشور و راه‌آهن یزد طی جلسات ویژه‌ای، ستاد بحران را تشکیل داده و مشغول به امدادرسانی در محل شدند.

وی افزود: علت اولیه حادثه برخورد قطار با بیل مکانیکی که فاصله ایمن با خط راه‌آهن را رعایت نکرده بود، اعلام شده ولی با اعزام تیم کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن به محل حادثه، بررسی دقیق‌تر این موضوع از تمامی ابعاد در حال انجام است.

مدیرکل راه آهن یزد علت حضور بیل مکانیکی را در محل ظاهراً به منظور فعالیت در کارگاه بهسازی خط عنوان کرد و گفت: اعضای کمیسیون عالی سوانح که متشکل از خبرگان صنعت ریلی است باید ضمن بررسی تمامی ابعاد این مسئله، علت دقیق حادثه را اعلام کنند.

وی از تدارک قطاری برای انتقال مسافران از محل حادثه به طبس و از آنجا به شهر یزد از طریق اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایمنا، قطار مسافربری طبس_ یزد بامداد امروز چهارشنبه _ هجدهم خردادماه_ در کیلومتر ۵۰ این محور (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 580522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.