ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی در شهر صدرا

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: وجود زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداکرم فیروزمند امروز -چهارشنبه، هجدهم خردادماه- در دیدار با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازها و دغدغه‌های مردم صدرا به خصوص جوانان احداث مجموعه‌های ورزشی مانند پیست دومیدانی، سالن چمن فوتبال، استخر و سالن‌های چندمنظوره سرپوشیده است و باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

وی ادامه داد: تخصیص زمین برای ساخت ورزشگاه توسط شرکت عمران به اداره کل ورزش و جوانان داده می‌شود که با توجه به کمبود اعتبار به مرحله ساخت نمی‌رسد، در صورتی که این زمین‌ها به شهرداری واگذار شود، با توجه در اختیار داشتن بودجه مناسب، می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا افزود: وجود زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات آموزشی و کمبود مدارس، گفت: علی رغم وجود ۲۴ هزار دانش‌آموز، اما مدارس کافی در این شهر وجود ندارد، یکی از نیازهای مهم دانش آموزان شهر صدرا مدارس خاص مانند تیزهوشان، استثنایی و شاهد است و برای استقلال آموزش‌وپرورش شهر صدرا با وزیر آموزش و پرورش رایزنی‌های لازم باید انجام شود.

فیروزمند با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات شهر صدرا نبود درمانگاه‌های دولتی است، افزود: بعضی درمانگاه‌ها تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند همت مسئولان استان فارس برای تکمیل است.

کد خبر 580511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.