بررسی پنج طرح در اجلاس شورای عالی استان‌ها

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: بررسی پنج طرح در دستور کار اجلاس شورای عالی استان‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز -هجدهم خردادماه- در حاشیه جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، هجدهم و نوزدهم خردادماه برگزار می‌شود. صبح چهارشنبه _هجدهم خردادماه_ جلسات کمیسیون‌های هشت‌گانه شورای عالی استان‌ها در محل ساختمان این شورا آغاز شد و با بررسی هفت طرح به کار خود پایان داد. همچنین عصر امروز رئیس پلیس راهور ناجا و معاون وزیر راه و شهرسازی مهمان شورای عالی استان‌ها خواهند بود تا به دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی ادامه داد: اجلاس ششم شورای عالی استان‌ها نیز صبح پنجشنبه در ساختمان قدیم مجلس آغاز خواهد شد. طبق روال معمول سخنرانی پیش از دستور رئیس شورای عالی استان‌ها و نطق چهار نفر از نمایندگان این شورا از برنامه‌های آغازین اجلاس است و در ادامه رئیس شورای عالی استان‌ها گزارش عملکرد یک ماهه را ارائه می‌کند.

نماینده استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها افزود: گزارش تخصصی حادثه متروپل آبادان توسط رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین اجلاس رؤسای شورای استان‌ها سراسر کشور در گلستان، گفت: در اجلاس آتی از رئیس شورای استان گلستان پنج طرح در دستور کار بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد.

باقری از احتمال حضور رئیس قوه قضائیه یا معاون اول وی خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این است که رئیس قوه قضائیه یا معاون اول وی به عنوان مهمان ویژه در اجلاس حضور داشته باشد تا از نزدیک مسائل و مشکلات استان‌ها و شوراها را از زبان نمایندگان شورای عالی استان‌ها بشنوند، بنابراین حضور آنها تا چهارشنبه قطعی می‌شود، در این صورت باید شاهد تغییر بخشی از برنامه‌های اجلاس باشیم.

کد خبر 580473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.