رویکرد ماربورگ برای حل بحران فضای پارک در شهر

ماربورگ، شهری در آلمان، میزبان بزرگ‌ترین مرکز تولید واکسن کرونا در جهان، به زودی همکاری خود را با Liftango، کمپانی اشتراک خودرو برای حل بحران فضای پارک وسایل حمل‌ونقل آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از پارک‌های صنعتی ماربورگ آلمان به نام Behringwerke میزبان کمپانی‌های داروسازی و بیوتکنولوژی متعددی است که در مجموع تعداد شش هزار کارمند در آن‌ها مشغول به کار هستند، ضمن این‌که بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده واکسن کرونا نیز در آن قرار دارد. این پارک فضایی به مساحت ۶۷.۴ هکتار را در بر گرفته، با این حال همواره با مشکل فضای پارک خودروها مواجه است. مدیران پارک در نظر دارند با همکاری کمپانی حمل‌ونقل اشتراکی Liftango به حل این بحران در منطقه بپردازند و از این طریق، تردد را برای کارکنان بهبود ببخشند.

زیرساخت‌های پارک

کمپانی حمل‌ونقل اشتراکی Liftango بستری دوستدار اقلیم برای عبور و مرور توسعه داده است تا به واسطه آن، تجربه رفت‌وآمد را برای کارکنان کمپانی‌های منطقه لذت‌بخش کند و از این طریق، به کاهش فشار وارد بر زیرساخت‌های پارک بپردازد. در این رابطه، مدیریت منطقه نیز در نظر دارد خدمات فنی و لجستیک خود را افزایش دهد و از این طریق در بهبود عبور و مرور در Behringwerke سهیم شود. این منطقه میزبان ۲۰۰ ساختمان بزرگ است که در مجموع فضایی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع را در طبقه همکف خود در بر گرفته است. بیش از ۸۰ هزار متر مربع فضای پارک در Behringwerke وجود دارد که بخش اعظم آن برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر پارک صنعتی در نظر دارد سرمایه‌های بیشتری را برای توسعه زیرساخت‌های پارک در منطقه مورد استفاده قرار دهد که برای تحقق هدف خود، همکاری با کمپانی Liftango را به علت توانایی آن در بهینه‌سازی استفاده از فضاهای پارک، کاهش تراکم ترافیک و به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی ناشی از رفت‌وآمد کارکنان در مسیر خانه تا محل کار برگزیده است. کمپانی حمل‌ونقل Liftango مدعی شده است که از طریق فراهم آوردن امکان اشتراک خودرو، نه‌تنها عبور و مرور را برای کارکنان تسهیل خواهد کرد بلکه در حل بحران کمبود فضای پارک نیز سهیم خواهد بود.

رویکرد ماربورگ برای حل بحران فضای پارک در شهر

کد خبر 580470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.