اطلاعیه راه‌آهن درباره برخورد قطار مسافربری مشهد-یزد با بیل مکانیکی

قطار مسافربری مشهد-یزد به‌دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس‌آباد -ریزو در محدوده اداره کل راه‌آهن شرق از خط خارج شد و براساس اطلاعیه راه‌آهن، تعدادی مسافر مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایمنا در پی خروج از خط قطار مسافربری یزد-مشهد، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز، قطار مسافربری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.

در این اطلاعیه آمده است: سه واگن از قطار مسافربری مشهد-یزد در بلاک عباس‌آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه‌آهن شرق از خط خارج شد.

در این سانحه، چند نفر مصدوم شدند و اعضای کمیسیون سوانح راه‌آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافربری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

گفتنی است قطار مسافربری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس‌آباد-ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

خبرهایی درباره تعداد مصدومان یا فوتی‌ها منتشر شده است که روابط عمومی راه‌آهن، پس از بررسی‌های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار درست را در خبرهای بعدی اعلام خواهد کرد.

همچنین دقایقی پیش راه‌آهن در اطلاعیه شماره ۳ از حضور قطار مسافربری فوق‌العاده در محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس خبر داد.

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قطار مسافربری فوق‌العاده با حضور در محل سانحه و سوار کردن مسافران، در حال مراجعت به ایستگاه راه‌آهن طبس است و پس از آن مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.

کد خبر 580433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.