خدمات الکترونیک در شهرداری رشت راه‌اندازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با جدیت در حال پیگیری برای راه‌اندازی سیستم خدمات الکترونیک به شهروندان در شهرداری هستیم.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنج‌گانه شهرداری رشت در گذشته به دلیل نبود زیرساخت‌ها به صورت جزیره‌ای و غیرهمسان به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کرد و دارای مشکلاتی بود، اما سال گذشته سامانه تجمیع و یکپارچه شد.

وی افزود: شرکت پیمانکار از دوره پنجم شورای اسلامی شهر برای خریداری سرورها و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک در شهرداری قرارداد همکاری داشت، اما به تعهدات خود عمل نکرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در حال حاضر با جدیت پیگیر خریداری سرورها و نصب و راه‌اندازی سیستم خدمات الکترونیک در شهرداری هستیم، گفت: با راه‌اندازی سامانه‌های خدمات الکترونیک و روند شهروندسپاری این بخش‌ها، بسیاری از خدمات شهرداری رشت به صورت الکترونیک و غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی در شهرداری با هدف کاهش تردد شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در شهرداری و بانک ارائه می‌شود.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه سیستم خدمات الکترونیک در شهرداری رشت باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود، افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری شهرداری به سیستم خدمات الکترونیک تجهیز شود تا شهروندان بتوانند امورات مربوط خود را از طریق سامانه پیگیری کنند.

کد خبر 580400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.