لزوم توسعه فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در کشور

معاون وزیر ورزش وجوانان، گفت: به دنبال توسعه فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم کاظمی‌پور امروز - سه‌شنبه، هفدهم خردادماه- در سفر به شهرکرد و بازدید از پارک بانوان این شهر، اظهار کرد: در حال تلاش برای گسترش فضاهای ورزشی در پارک‌ها و اماکن عمومی برای افزایش نشاط بین بانوان هستیم. با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور نیز جلساتی برگزار کردیم از طرح‌های مرتبط نیز استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش بالای سلامت زنان در تحکیم بنیان و نشاط خانواده، گفت: همکاری متولیان سلامت عمومی برای گسترش این اماکن لازم است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: افزایش اماکن اختصاصی از جمله پارک‌های بانوان و توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد پویایی، نشاط و بالندگی زنان و دختران در کشور از اولویت‌های این معاونت است.

وی در بازدید از ساختمان نیمه کاره "هتل ورزشکاران" استان چهارمحال و بختیاری، گفت: بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی روی دست وزارت مانده است.

کاظمی‌پور افزود: تکمیل این پروژه‌های ورزشی که گاهی پیشرفت فیزیکی ضعیفی دارند به دغدغه بزرگ دولت و وزارتخانه تبدیل شده است. اولویت امروز ما تکمیل این اماکن به خصوص پروژه‌های با درصد پیشرفت بالا است که امیدواریم در این استان نیز به نتایج مطلوبی برسیم.

حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری نیز اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از آغاز ساخت این پروژه می‌گذرد و امروز به یک معضل اجتماعی نیز تبدیل شده که امیدواریم مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان، خون تازه‌ای به رگ‌های فرسوده این ساختمان تزریق کند.

به گزارش ایمنا، در صورت تکمیل این پروژه، رؤیای رسیدن به "اردوبام ورزش کشور" یک گام به تحقق خود نزدیک می‌شود.

کد خبر 580389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.