افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

چندماهی است بازار رمزارزها روند مشخصی نداشته و دائما در محدوده ۳۰ هزار دلار در حال نوسان است، زمانی که بالای ۳۰ هزار دلار می‌رسد با یک ریزش سنگین مجدد به زیر این سطح بازمی‌گردد و بالعکس، شاخص ترس و طمع در محدوده ۱۵ واحد قرار دارد و همچنان نشان از ترس شدید در بازار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز کاهش چشمگیری را تجربه کرد. پیش بینی روند نزولی برای بازار فردا خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۹ هزار و ۴۵۰ دلار

تغییرات: افت ۶.۲۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۷۵۴ دلار

تغییرات: افت ۷.۹۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۹ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: افت ۹.۶۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۹ دلار

تغییرات: افت ۴.۱۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۸۲ دلار

تغییرات: افت ۷.۴۶ درصدی

سولانا (SOL): ۳۷ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: افت ۳۷.۸۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۳ دلار و ۵۶ سنت

تغییرات: افت ۱۲.۸۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۰۱ دلار

تغییرات: افت ۴.۶۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۹۷ دلار

تغییرات: افت ۵.۲۲ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و یک سنت

تغییرات: افت ۸.۳۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

حمایت: ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰ و ۳۵ هزار دلار.

پیش بینی: بیت کوین مجدد سطح ۳۰ هزار دلار را از دست داد و هرچه که دیروز رشد کرده بود را امروز عقب نشست، مدت زیادی است که بیت کوین به سمت روند خنثی حرکت کرده است و پس از یک روز صعودی یک روز نزولی را در پیش می‌گیرد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

ارزش بازار حوزه دیفای

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

روند شاخص ترس و طمع

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

بهای بیت کوین دوباره به زیر ۳۰,۰۰۰ دلار ریزش کرد

بیت کوین امروز تا ۲۹,۱۳۴ دلار ریزش کرد و تمامی رشد این هفته خود را از دست داد. پادشاه ارزهای دیجیتال اکنون در صرافی بیت استمپ حدود ۲۹,۵۹۸ دلار معامله می‌شود. همچنین داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهند که تقریباً ۱۴۳.۰۸ میلیون دلار ارز دیجیتال در شبانه‌روز اخیر لیکوئید شده است. موقعیت‌های معاملاتی خرید (لانگ) ۸۴ درصد از این میزان سرمایه لیکوئید شده را تشکیل می‌دهند.

دوج کوین خود را برای انجام به‌روزرسانی در تابستان آماده می‌کند

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال به‌آرامی در حال بهبود از روند نزولی اخیر است، برخی از دارایی‌ها مانند دوج کوین به‌دنبال ارتقای سیستم خود هستند. یک حساب توییتری به نام دوج ویسپرر (Doge Whisperer) که خبرهای دوج کوین را منتشر می‌کند، اخیراً درباره به‌روزرسانی ۱.۴۶.۶ در تابستان امسال اطلاع‌رسانی و جزئیات طرح و لینک گیت‌هاب (GitHub) پروژه را منتشر کرده است. در این طرح افزایش امنیت کیف پول، رفع آسیب‌پذیری‌های بالقوه دوج کوین، رفع آسیب‌پذیری‌های شناخته‌شده در بیت کوین، ارزان‌تر کردن استفاده از کیف پول دوج کوین کور (Dogecoin Core) و موارد بسیار دیگری عنوان شده که جز برنامه‌های توسعه‌دهندگان است.

تعداد هولدرهای بلندمدت بیت کوین به پایین‌ترین سطح دو سال گذشته رسید

داده‌های موجود نشان می‌دهد که تا ۲۹ مه (هشتم خرداد) مجموع ضررهای تحقق‌یافته هولدرهای بلندمدت بیت کوین به ۰.۰۰۶ درصد از ارزش بازار آن رسیده بود. با این حال، اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است زیان این هولدرها افزایش یابد. برای مثال از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۱۹، زیان هولدرهای بلندمدت بیت کوین به اوج ۰.۰۱۵ درصد رسیده بود و حدوداً یک سال ادامه داشت. این در حالی است که زیان فعلی این هولدرها تنها حدود یک ماه طول کشیده است.

یک شرکت استخراج در حال فروش اتریوم‌های خود برای خرید ماینر بیت کوین است

شرکت هایو بلاک چین (Hive Blockchain) حدود ۱۰,۰۰۰ اتریوم را فروخته است تا بتواند هزینه‌های مربوط به ماینرهای استخراج بیت کوین شرکت اینتل (INTC) را پرداخت کند. اکثر ماینرهای ارزهای دیجیتال در حال فروش برخی از دارایی‌های دیجیتالی خود هستند تا بتوانند هزینه‌های عملیاتی‌شان را پرداخت کنند. این شرکت اعلام کرده است که هر از چند گاهی به فروش اتریوم ادامه می‌دهد تا به هدف بلندمدت استخراج بیت کوین خود دست یابد.

مدیرعامل بانک سیتی‌گروپ: اروپا بیشتر از آمریکا به‌سمت رکود حرکت می‌کند

جین فریزر (Jane Fraser)، مدیرعامل سیتی‌گروپ (Citigroup)، سومین بانک بزرگ و بین‌المللی در ایالات متحده، روز جمعه درمورد اقتصاد جهان هشدار داد. او گفته است که نرخ‌های بهره، روسیه و رکود موجود به‌شدت بر اقتصاد جهان تأثیر می‌گذارد. فریزر توضیح داده است که مشکلات انرژی اروپا بر شرکت‌های فعال در صنایعی خاص تأثیر می‌گذارد و برخی از آنها به‌دلیل هزینه برق و انرژی فعالیت خود را تعطیل خواهند کرد. به همین خاطر، فریزر گفته است که اروپا بیشتر از ایالات متحده به‌سمت رکود پیش می‌رود.

جاستین آورسانو گالری فیزیکی NFT خود را در شهر لس‌آنجلس افتتاح کرد

پلتفرم هنری کوانتوم آرت (Quantum Art) که توسط جاستین آورسانو، عکاس برجسته توکن‌های غیرمثلی (NFT)، تأسیس‌شده، درهای خود را به روی هنرمندان باز کرده است. فضای ایجادشده نوعی گالری فیزیکی NFT محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند کارهای دیجیتالی خود را در آن به نمایش بگذارند. کوانتوم آرت یک پلتفرم NFT عکاسی محور است که آورسانو پاییز گذشته آن را تأسیس کرده بود. گفتنی است که در ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۰)، این پلتفرم توانسته بود ۷.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

رویترز: هکرهای کره شمالی از بایننس برای پول‌شویی استفاده کرده‌اند

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط رویترز، گروه لازاروس (Lazarus)، یک گروه بدنام حوزه جرایم سایبری که تحت حمایت کره شمالی است؛ در سال ۲۰۲۰ با کمک بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، حدود ۵.۴ میلیون دلار پول‌شویی کرده است. هکرها برای پیشبرد اهداف خود تعداد زیادی حساب ناشناس باز کرده‌اند، و بایننس نتوانسته از تراکنش‌های غیرقانونی آن‌ها آگاه شود. بر اساس گزارش‌ها کره شمالی از ارزهای دیجیتال سرقتی برای تأمین مالی تولید تسلیحات کشتار جمعی استفاده می‌کند و تحریم‌های شدید بین‌المللی را دور می‌زند.

یک صندوق سرمایه‌گذاری از صرافی ارز دیجیتال جمینای شکایت کرده است

در روز دوشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری آی‌آرای فایننشال تراست (IRA Financial Trust) علیه صرافی ارز دیجیتال جمینای (Gemini) به اتهام سهل‌انگاری در محافظت از دارایی‌های دیجیتالی مشتریانش شکایت کرد. در ۸ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰)، ۳۶ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتالی حساب‌های مشتریان این صندوق در صرافی جمینای به خاطر برداشت‌های غیرمجاز خارج شد و از آن زمان، هر دو شرکت یکدیگر را به‌خاطر مشکلات پیش‌آمده مقصر می‌دانند.

بازی بلاک چینی ایلوویم ۷۲ میلیون دلار زمین مجازی فروخت

بازی مبتنی‌بر اتریوم ایلوویم (Illuvium) روز یکشنبه بیش از ۷۲ میلیون دلار قطعه زمین مجازی به صورت توکن غیرمثلی به فروش رساند. در این رویداد فروش که روز پنجشنبه آغاز شد، ۲۰,۰۰۰ قطعه زمین به سرمایه‌گذاران و بازیکنان این بازی فروخته شد. گفتنی است که توکن‌های غیرمثلی زمین‌های ایلوویم روی راهکار لایه دوم اتریوم ایمیوتبل ایکس (Immutable X) مستقر هستند.

۲ ارز دیجیتال با پشتوانه طلا رشد چشمگیری در ۱۵ ماه گذشته داشته‌اند

۱۵ ماه پیش، قیمت هر اونس طلا ۱,۷۹۰ دلار بود و از آن زمان تاکنون با رشدی ۳.۵۱ درصدی به ۱,۸۵۳ دلار رسیده است. همراه با افزایش ارزش طلا، دو ارز دیجیتال با پشتوانه طلا هم در این مدت رشد قابل‌توجهی داشته‌اند. این دو ارز دیجیتال، پکس گلد و تتر گلد هستند که ارزش بازار آنها از ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۹۹) به‌ترتیب ۴۰۷ و ۲۴۸ درصد رشد کرده است. در حال حاضر، ارزش بازار این دو ارز دیجیتال در مجموع چیزی بیش از یک میلیارد دلار است.

مدیر ارشد آرکین استس: عرضه اتریوم ۱۰۰ سال زودتر از بیت کوین تمام می‌شود

اریک وال، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت آرکین استس (Arcane Assets) در صفحه توئیتر خود عنوان کرد که عرضه اتریوم احتمالاً ۱۰۰ سال زودتر از بیت کوین به پایان می‌رسد. او همچنین گفت که به‌روزرسانی EIP-۱۵۵۹ حدود دو درصد عرضه اتریوم را از گردش خارج کرد. این میزان حتی از خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی که ۰.۷ درصد عرضه پادشاه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، بیشتر است.

نقشه بازار

افت ۶.۲ درصدی بیت کوین

کد خبر 580368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.