کنفرانس اپل؛ جدیدترین اخبار IOS 16 و زمان انتشار

apple wwdc 2022 بزرگترین رویداد شرکت اپل در سال‌جاری میلادی بود که در آن از سیستم‌عامل iOS 16 سخن به میان آمد؛ زمان انتشار عمومی و در دسترس قرار گرفتن این نسخه از پلتفرم IOS مورد توجه کاربران فضای مجازی در روزهای اخیر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در جریان رویداد WWDC 2022 با معرفی iOS 16 به ویژگی‌های جدید آن و پشتیبانی از کنترلرهای Joy-Cons و نینتندو سوئیچ pro Controller پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از کنترلرهای نینتندو سوئیچ برای اجرای بازی روی آیفون و آیپد استفاده کنند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی علاوه بر کنترلر نینتندو سوئیچ از کنترلرهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند؛ این سیستم‌عامل اکنون با BADA MOGA XP5-X Plus، 8Bitdo و Gamepad Logitech F710 نیز کار می‌کند. پشتیبانی از کنترلرهای شخص ثالث در iOS به گونه‌ای اعمال شده است که اپل می‌تواند بدون انتشار نسخه جدید این سیستم‌عامل از کنترلرهای بیشتری پشتیبانی کند.

زمان انتشار IOS 16

iOS 16 شامل چند ویژگی جدید است که از میان آن‌ها می‌توان به صفحه قفل کاملاً بازطراحی شده، ابزارک‌ها و پیشرفت‌های اعمال شده در بعضی اپلیکیشن‌های سیستمی اشاره کرد. توسعه‌دهندگان هم‌اکنون می‌توانند نخستین نسخه آزمایشی iOS 16 را از طریق وب‌سایت توسعه‌دهندگان اپل دانلود کنند. نسخه آزمایشی عمومی این به‌روزرسانی ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه نهایی عمومی آن نیز در پاییز امسال برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

کد خبر 580345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.