برخورد با ساختمان‌های ناایمن اصفهان/ نواقص پروژه بزرگراه شمالی کرج

نحوه برخورد با ساختمان‌های ناایمن شهر، شورای ششم در تلاش برای انتخاب شهردار تالش، سرنوشت کمک دولت به شهرداری پلدختر، رسیدگی به محله نفرآباد تهران در اولویت مدیریت شهرداری، اجرای آخرین بند از طرح شفافیت، تا پایان خردادماه و نواقص پروژه بزرگراه شمالی کرج را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نحوه برخورد با ساختمان‌های ناایمن شهر، اطلاع‌رسانی عملکرد مالی مدیریت شهری به شهروندان، شورای ششم در تلاش برای انتخاب شهردار تالش، شوراها پل ارتباطی حاکمیت با مردم، لزوم توسعه زیرساخت‌ها با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها، سرنوشت کمک دولت به شهرداری پلدختر، رسیدگی به محله نفرآباد تهران در اولویت مدیریت شهرداری، اجرای آخرین بند از طرح شفافیت، تا پایان خردادماه و نواقص پروژه بزرگراه شمالی کرج را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

در برخورد با ساختمان‌های ناایمن شهر چه باید کرد؟

مصطفی نباتی‌نژاد عضو کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص برخورد با ساختمان‌های ناایمن در شهرها، گفت: برای اینکه شاهد اتفاقات ناگوار مانند متروپل نباشیم باید اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم را در برخورد با ساخت‌وسازها انجام دهیم.

عملکرد مالی مدیریت شهری به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود

محمدحسین واثق‌کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به زودی از طریق سایت شورای اسلامی شهر به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

شورای ششم در تلاش برای انتخاب شهردار تالش

رسول برهانی رئیس شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه انتخاب شهردار این شهر نیازمند دقت و بررسی بیشتر است، گفت: هنوز با اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار تالش به اجماع نظر نرسیده‌ایم.

شوراها پل ارتباطی حاکمیت با مردم هستند

بهمن میری نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شوراها یکی از پل‌های قوی ارتباط حاکمیت با مردم هستند.

سرنوشت کمک دولت به شهرداری پلدختر چه شد؟

مجتبی حسینی رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به ضرورت تخصیص ۲۰ میلیارد تومان هدیه دولت به مردم پلدختر، گفت: از استاندار لرستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص به صورت شفاف اعلام نظر کنند.

لزوم توسعه زیرساخت‌ها با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها

مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم، باید زیرساخت‌های ایجاد آن را فراهم کنیم؛ جوانان فعالی در حوزه دانش‌بنیان در شهر مشهد داریم، اما از بسترهای حداقلی برای فعالیت برخوردار نیستند.

لزوم توجه مدیریت شهری به پرداخت بدهی‌های شهرداری

سید ابراهیم حسینی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بخش غیرنقدی بودجه ۱۴۰۰ بیشتر از آن چه پیش‌بینی شده بود، محقق شد.

رسیدگی به محله نفرآباد تهران در اولویت مدیریت شهرداری

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید با در اولویت قرار دادن محله نفرآباد اقدامات مربوط به خدمات‌دهی و نوسازی بافت فرسوده را در این محله انجام دهد.

اجرای آخرین بند از طرح شفافیت، تا پایان خردادماه

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از برنامه الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه اجرا شده و تا پایان خردادماه امسال تکمیل می‌شود، گفت: این بند به عنوان آخرین بخش طرح شفافیت اجرایی خواهد شد.

نواقص پروژه بزرگراه شمالی کرج

علیرضا رحیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: فضای خوبی در قسمت طولی مجاور پل "b۱" بزرگراه شمالی شهر برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 580325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.