پیش بینی بورس فردا ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی یک روند صعودی کم جان را برای بازار فردا خواهیم داشت، اثر منفی خبر قطعنامه ایرانی شورای حکام منجر به عدم تأثیر نرخ دلار بر بازار بورس شده است، این روزها کمی میل سرمایه‌گذاری میان افراد تغییر کرده است و از سمت بازار بورس به سمت بازار مسکن و طلا و خودرو حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت محصولات در بورس کالا در حال تجربه رکوردهای جدیدی است اما شاهد تغییر قیمت محسوسی در نمادهای بورسی نبودیم. گویا این محصولات از شرکت‌های خارجی در بورس کالای ایران فروخته می‌شوند، برخی از نمادها شاخص ساز با وجود وضعیت سودآوری خوب مدت زیادی است بازدهی مثبتی نداشتند.

در این روزها رویدادهای مثبت برای بازار بورس تأثیر مثبتی نداشته‌اند، سطح حمایتی یک میلیون ۵۰۰ هزار واحدی امروز به کمک بازار آمد و از ریزش بیشتر جلوگیری کرد، انتظار داریم پس از چندین روز روند منفی بازار فردا روند بهتری پیدا کند.

پیش‌بینی یک روند صعودی کم جان را برای بازار فردا خواهیم داشت، اثر منفی خبر قطعنامه ایرانی شورای حکام منجر به عدم تأثیر نرخ دلار بر بازار بورس شده است، این روزها کمی میل سرمایه‌گذاری مردم تغییر کرده است و از سمت بازار بورس به سمت بازار مسکن و طلا و خودرو حرکت کرده است.

کد خبر 580306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.