به‌ اسم آزادی به مقدسات مسلمانان بی‌احترامی می‌شود

شهردار تهران با بیان اینکه سردمداران غربی به نام آزادی به مقدسات مسلمانان بی‌احترامی می‌کنند، گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

به گزارش ایمنا، علیرضا زاکانی در حاشیه اجتماع بزرگ دوستداران امام رضا (ع)، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این اجتماع بزرگ که با شور و نشاط همراه بود، پاسخ محکمی به اهانت سردمداران غربی به مقدسات مسلمانان است؛ آنها بیچارگانی هستند که از محبت اهل بیت (ع) محروم هستند و آنچه دارند، علاقه به شیطان است؛ به طوری‌که علاقه خود را در فیلم عنکبوت مقدس نشان دادند و قصد تعرض به ساحت مقدس حریم رضوی و بی‌حرمتی داشتند که بخش کوچکی از پاسخ ملت ایران به آنان در این گردهمایی کاملاً مشخص است.

وی با بیان اینکه محبت امام رضا (ع) دل‌های همه ملت ایران را پر کرده است و این عشق و علاقه ادامه‌دار خواهد بود، ادامه داد: حضور و استقبال مردم در این گردهمایی یک افتخار بزرگ بود، اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بی پاسخ نخواهد بود و پیشتازی شهروندان تهران برای حضور در این گردهمایی نشان داد که تا ابد دوستدار اهل بیت (ع) خواهند بود.

شهردار تهران با بیان اینکه مشکل سردمداران غربی دوگانگی است، تصریح کرد: آنها در این دوگانگی داعیه آزادی دارند و این آزادی را با اهانت به مقدسات مسلمانان نشان می‌دهند، اما برای خود بت‌هایی ساخته‌اند که هیچ‌کسی نباید به آن ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه غرب درگیر پارادوکس‌های زیادی شده است، گفت: قیام علیه ملت‌ها سررشته امور سردمداران غربی است که البته راه به جایی نمی‌برند.

زاکانی با تاکید بر اینکه سردمداران غربی با نام آزادی به مقدسات مسلمانان بی‌احترامی می‌کنند، گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

منبع: سایت شهر

کد خبر 580287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.