رسیدگی به محله نفرآباد تهران در اولویت مدیریت شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید با در اولویت قرار دادن محله نفرآباد اقدامات مربوط به خدمات‌دهی و نوسازی بافت فرسوده را در این محله انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _هفدهم خردادماه_ در شصت‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در واکنش به گزارش معاون شهرسازی شهرداری تهران در خصوص بافت فرسوده، اظهار کرد: محله نفرآباد یکی از محله‌هایی است که باید برای آن اقدامات مؤثری انجام شود.

وی ادامه داد: سال گذشته شورای اسلامی شهر مصوبه‌ای در خصوص تأمین منابع مالی برای محله نفرآباد داشت که تأخیر در اجرای این مصوبه توسط شهرداری تهران سبب شد این بودجه نیز در زمان خود به این محله اختصاص داده نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی بودجه در زمان خود تخصیص نیابد، تأثیرگذاری چندانی نخواهد داشت، این تأخیر سبب شد این بودجه در جای دیگر هزینه شود و این در حالی است که محله نفرآباد سالیان سال است با مشکلات فراوانی مواجه است و ضرورت نوسازی بافت فرسوده در این محله مورد تاکید است، لذا شهرداری تهران باید با در اولویت قرار دادن این محله در اقدامات مربوط به خدمات‌دهی و نوسازی بافت فرسوده این کسری بودجه را جبران کند.

وی اضافه کرد: مشکلات محله نفرآباد با مشارکت مردمی رفع می‌شود و این در حالی است که نخبگان، کسبه و اهالی این محله در جریان امور و اقدامات نیستند و این آمادگی را اعلام می‌کنیم که برای مشارکت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 580266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.