پوچتینو: یک سال دیگر با پی‌اس‌جی قرارداد دارم

سرمربی آرژانتینی پی‌اس‌جی معتقد است که مدیران باشگاه به او اطمینان دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، علی‌رغم گمانه زنی‌ها مبنی بر جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن، این مربی اصرار دارد که آینده او در باشگاه فرانسوی تضمین است؛ چرا که هنوز یک سال از قرارداد فعلی وی باقی مانده است.

سرمربی ۵۰ ساله پی‌اس جی که در حال حاضر در تعطیلات است، در مورد دوران حضور خود در جمع غول‌های فرانسوی صحبت کرده است. پوچتینو علی‌رغم حذف توسط رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، همچنان در سمت خود باقی مانده است و به خوبی می‌داند که انتظارات از او و تیمش بسیار بالا است.

پوچتینو در مصاحبه‌ای گفته است: همه چیز مثل سابق است. یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارم. همیشه شایعات زیادی وجود دارد. من قبلاً هر هفته بارها اخراج شده‌ام، اما برای اینکه به باشگاهی مانند پاری سن ژرمن برسید، باید یک مربی بزرگ باشید. فکر می‌کنم بعد از یک سال و نیم حضور در اینجا به سطح خوبی دست یافته‌ایم. همه انتظارات زیادی از ما دارند و تنها یک قدم تا حذف رئال مادرید فاصله داشتیم، اما در نهایت آنها شایسته پیروزی بودند.

سرمربی فعلی پاریسی‌ها ادامه داد: آرام هستم و از تعطیلاتم لذت می‌برم. ما مربیان باید کمی ارتباط خود را با دنیای فوتبال قطع کنیم تا با انرژی خوبی به کنار مستطیل سبز برگردیم. اطمینان مدیران باشگاه را جلب کرده‌ام و با توجه به قراردادمان، یک فصل دیگر نیز برای افتخارآفرینی تلاش می‌کنم.

وی در خصوص تمدید قرارداد امباپه نیز اظهار کرد: کیلیان امباپه یکی از بازیکنانی است که تمدید قرارداد جدیدش بسیار مهم بود. خوشحالم که او قرارداد جدیدی امضا کرده است و در اینجا باقی می‌ماند. این تصمیم هفته گذشته گرفته شد و او تصمیم گرفت بماند. امباپه نزدیک به یک سال در حال مذاکره بود.

پوچتینو می‌داند که مهره‌های بسیار خوبی در اختیار دارد و باید هر چه سریع‌تر تغییرات بزرگی ایجاد کند: بازیکنان جدیدی مانند سرخیو راموس و لیونل مسی وارد ترکیب شده‌اند. ما در حال حاضر لیونل مسی را در اختیار داریم و باعث افتخار است که من سرمربی او هستم. پیوستن وی به پاریس به سرعت اتفاق افتاد. او اعلام کرد که بارسلونا را ترک می‌کند و سه روز بعد در پاریس بود. واقعاً فقط سه روز طول کشید. با این حال در دنیای فوتبال همه چیز متفاوت است و سازگاری با شرایط جدید بسیار سخت خواهد بود.

کد خبر 580228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.