پرداخت ۱۲۹۷۵ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را پرداخت وام‌های اشتغال پایدار به نیازمندان دانست و گفت: در سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اقدامات مؤثری در رفع مشکلات نیازمندان واقعی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس صندوق توسعه قرض‌الحسنه، اظهار کرد: بهره‌گیری از توسعه قرض‌الحسنه با همراهی ظرفیت‌های عظیم خیران، همواره مورد توجه جدی مدیران کمیته امداد قرار دارد که با تأسیس این صندوق در توسعه کارآفرینی اجتماعی و گسترش عدالت در جامعه، گام‌های مؤثر و عملی برداشته شد.

وی اعتماد سپرده‌گذاران را سرمایه اصلی این صندوق دانست و افزود: در سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اقدامات مؤثری در احیای سنت قرض‌الحسنه و رفع مشکلات نیازمندان واقعی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق وعده الهی و توصیه ائمه معصومین (ع)، قرض‌الحسنه اقتصاد ما را بیمه می‌کند، گفت: سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سمت پرداخت وام‌های اشتغال پایدار به نیازمندان تنظیم شده است تا افراد فاقد درآمد از این طریق به تولید و درآمدزایی پایدار برسند.

وی تأمین حداقل نیازهای اساسی خانوارهای نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی و رشد ایمانی برای مساعدت به آنها را از اهداف این صندوق برشمرد و تاکید کرد: این صندوق به عنوان بازوی کمیته امداد و امین جامعه در ارائه خدمات متمایز قرض‌الحسنه از طریق جذب و هدایت هدفمند منابع، کمک‌ها، هدایا و نذورات اشخاص حقیقی و حقوقی برای تأمین نیازهای ضروری و غیرتجاری جامعه هدف، فعالیت می‌کند.

زارع با دعوت از خیران برای ترویج سنت قرض‌الحسنه، به طرح‌های این صندوق اشاره کرد و گفت: حساب سپرده پس‌انداز قرض‌الحسنه عادی، سپرده قرض‌الحسنه ویژه وجوه اداره شده و حساب مشارکت‌های مردمی صندوق امداد ولایت برای کمک به پرداخت وام نیازمندان از جمله طرح‌های این صندوق است.

کد خبر 580220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.