بایرن مونیخ برای مانه سر کیسه را شل می‌کند!

مانه که در فصل اخیر با لیورپول قهرمان جام حذفی و کارابائو جام حذفی شد و حالا وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه بایرن مونیخ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یک پیشنهاد جدیدی برای سادیو مانه است تا با افزایش رقم، لیورپول و این بازیکن سنگالی را برای انتقال متقاعد کند.

لیورپول پیشنهاد اولیه ۲۵ میلیون یورویی برای سادیو مانه را رد کرده و گفته است با این رقم حاضر به صدور اجازه جدایی بازیکن خود نخواهد شد. بایرن مونیخ که علاقه زیادی به جذب وی دارد، ممکن است پیشنهاد خود را تا ۳۰ میلیون یورو نیز افزایش دهد. البته باید در نظر گرفت که این رقم برای مانه بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

این مهاجم لیورپول در فصل ۲۰۲۱/۲۲ جام حذفی و کارابائو کاپ را به دست آورد، وارد آخرین سال قرارداد خود در آنفیلد شده و رسماً اعلام کرده است که دیگر علاقه‌ای به ادامه کار با تیم یورگن کلوپ ندارد. مانه در ۳۴ بازی فصل گذشته لیگ برتر، ۱۶ بار گلزنی کرد و چهار پاس گل نیز به ثبت رساند.

بایرن مونیخ در نظر داشت با پیشنهادی به ارزش ۲۱ میلیون پوند و چهار میلیون پوند بندهای پاداش که برخی از آنها به قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در آینده بستگی داشت، لیورپول را متقاعد به فروش مانه کند. باشگاه لیورپول از این پیشنهاد استقبال نکرد و اعلام کرد که ارزیابی آن‌ها از ارزش واقعی مانه در بازار نقل و انتقالات بسیار بیشتر است.

مانه در سال ۲۰۱۶ از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب یورگن کلوپ شد. او در ۲۶۹ بازی ۱۲۰ گل برای تیمش به ثمر رساند. اما ظاهراً مشتاق یک چالش جدید بوده و به عنوان هدف اصلی بایرن در این پنجره نقل و انتقالات شناخته شده است.

وینگر سنگالی در خصوص باشگاه لیورپول به تازگی گفته: لیورپول باشگاهی است که من برای آن احترام زیادی قائل هستم. هواداران از روز اول من را پذیرفتند اما در مورد آینده، باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود. در حالی که به نظر می‌رسد مانه لیورپول را ترک کند، نشریه تایمز گزارش کرده است که جیمز میلنر ۳۶ ساله قرار است قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند و مذاکرات با مدافع میانی انگلیسی، جو گومز نیز در جریان است.

کد خبر 580218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.