مقصد عجیب گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __سه‌شنبه، هفدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* منچسترسیتی علاقه خود را به بوکایو ساکا ستاره آرسنال و انگلیس نشان داده است و قصد جذب این جوان انگلیسی را دارد.

مقصد عجیب گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید!

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا آن خل دی ماریا را به عنوان گزینه‌ای کم‌هزینه برای تقویت بخش‌های هجومی خود در تابستان امسال در نظر گرفته است.

* طبق گزارش‌ها، لیدز یونایتد پس از توافق بر سر خرید راسموس کریستنسن، مدافع راست دانمارکی، به دومین خرید تابستانی خود نزدیک است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که لیورپول امید خود را برای جذب گاوی، بازیکن بارسلونا از دست داده است و این بازیکن اسپانیایی قرار است در نوکمپ قرارداد خود را تمدید کند.

* منچستریونایتد و بایرن مونیخ در تابستان امسال علاقه مند به جذب دنزل دامفریس، مدافع راست اینترمیلان هستند و رقابت سختی با یکدیگر دارند.

سان:

* تیم فوتبال کاردیف، علاقه‌مند به جذب گرت بیل به صورت رایگان است؛ چرا که این بازیکن ولزی، در تابستان قراردادش با رئال مادرید به پایان می‌رسد.

مقصد عجیب گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید!

* اینترمیلان می‌خواهد با چلسی صحبت کند تا در صورت جذب لوکاکو و بازگشتش به ایتالیا، دستمزد این ستاره بلژیکی را به شکل مساوی، هر دو باشگاه پرداخت کنند.

* باشگاه‌های لیگ برتری احتمالآ برای به خدمت گرفتن "بن بریتون دیاز"، مهاجم بلکبرن شکست بخورند، درحالی که تیم‌های اسپانیایی آماده ارائه پیشنهاد برای این بازیکن هستند. ملی‌پوش شیلیایی هدف لیدز، اورتون و بورنموث است اما آنها با رقابتی شدید از سمت اسپانیایی‌ها روبه‌رو هستند.

* طبق گزارش‌ها، گفته می‌شود تیم فوتبال برنتفورد به دنبال "بیلی کادامارتری" بازیکن جوان شفیلد ونزدی است و برای جذب او تلاش زیادی خواهد کرد.

دیلی میرر:

* محمد صلاح به دوستان نزدیک خود اطلاع داد که مایل است آینده خود را در لیورپول رقم بزند اما پس از اینکه بارسلونا در تابستان آینده به او قول انتقال داد، حالا او در تصمیم خود یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای انجام داد.

* لیورپول پیشنهاد اولیه بایرن برای جذب سادیو مانه را رد کرده است، اما طبق گزارش‌ها قبلاً پیشنهاد دوم از سمت تیم آلمانی ارائه شده است که گفته می‌شود مبلغ ثابت ۳۰ میلیون پوندی با ۴.۲ میلیون پوند پاداش احتمالی است.

* لیورپول در تابستان امسال موفق به جذب رافینیا وینگر لیدز یونایتد نخواهد شد، چراکه او شدیداً خواهان پیوستن به تیم فوتبال بارسلونا است.

* منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام شانس خود را برای جذب پائولو دیبالا به صورت رایگان امتحان می‌کنند، در حالی که او آماده می‌شود یوونتوس را ترک کند.

* کائویمهین کلهر پس از پایان فیفا دی، درباره آینده خود در لیورپول بحث خواهد کرد، این دروازه‌بان اعتراف کرد که "مطمئن نیست" که آیا از آن‌فیلد برای بازی منظم در فصل آینده نقل مکان خواهد کرد یا خیر.

دیلی اکسپرس:

* یک تصویر فاش شده نشان می‌دهد که منچستریونایتد و تاتنهام در میان چندین باشگاه با استعدادیاب هستند که بازی شب گذشته لیگ ملت‌های اروپا بین اتریش و دانمارک را تماشا می‌کنند. هم یونایتد و هم تاتنهام به کریستین اریکسن در آستانه نقل و انتقالات تابستانی علاقه‌مند هستند.

* اورتون از قیمت استیون برگوین هدف نقل و انتقالات آگاه شده است، زیرا وینگر تاتنهام با انتقال به گودیسون پارک مرتبط شده است. برگوین همچنین مورد توجه آژاکس بوده است که سال ۲۰۲۰ آنجا را ترک کرد و به تاتنهام پیوست.

* به آرسنال پیشنهاد شده است که به دنبال الکساندر زینچنکو از منچسترسیتی باشد و تیم پپ گواردیولا بعید است مانع از انتقال ستاره اوکراینی شود.

تلگراف:

* نیوکاسل یونایتد قصد ندارد در تابستان امسال دین هندرسون را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد، علی‌رغم اینکه مدام به جذب این دروازه‌بان ارتباط‌هایی با شیاطین سرخ برقرار می‌کرد.

سان اسکاتلند:

* آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، تیم فوتبال داندی اسکاتلند، در حال انتخاب "گری بویر" به عنوان سرمربی جدید خود است.

* گفته می‌شود تیم فوتبال سلتیک برای کریستوفر اسکات، وینگر بایرن مونیخ با پاسخ منفی روبه‌رو شده است.

* آرون رمزی و گرت بیل هموطن خود با بازگشت به لیگ ولز که سرزمین مادری آنها است، مرتبط شده‌اند. کاردیف سیتی در حال آماده‌سازی یک حرکت بلندپروازانه است که این دو ولزی را به خانه بازگرداند.

* طبق یک گزارش، پل هارتلی مدیر تیم فوتبال هارتلپول یونایتد اسکاتلند، قصد دارد جاش مک‌پیک ستاره رنجرز را به خدمت بگیرد زیرا به دنبال شکل دادن تیمی قوی و منسجم است.

کد خبر 580212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.