استرلینگ به رئال مادرید پیشنهاد شد

رحیم استرلینگ به رئال مادرید و بعضی از باشگاه‌های مطرح اروپایی پیشنهاد شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رحیم استرلینگ وینگر منچسترسیتی معتقد است دوران او تحت هدایت پپ گواردیولا به پایان رسیده و به دنبال حرکت بعدی خود است. وی تا سال ۲۰۲۳ با سیتی قرارداد دارد و قهرمان لیگ برتر نیز حاضر است او را بفروشد.

سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر برچسب ۸۵ میلیون یورو روی رحیم استرلینگ زده است. این وینگر که می‌تواند در هر دو جناح بازی کند، در سال ۲۰۱۵ با مبلغ ۶۵ میلیون یورو به جمع سیتیزن‌ها پیوست. بارسلونا، بایرن مونیخ و چلسی از جمله تیم‌هایی هستند که به جذب این بازیکن تمایل دارند.

با این وجود قصد استرلینگ برای ترک سیتی چیز جدیدی نیست. او در رابطه با جدایی‌اش گفته: اگر فرصتی برای رفتن به جای دیگری وجود داشت، من کاملاً استقبال می‌کنم. باید زبان یاد بگیرم و اتفاقاً زبان‌های اسپانیایی و فرانسوی را دوست دارم.

استرلینگ در سال ۲۰۲۰ او آشکارا به رئال مادرید علاقه‌مند نشان داد: اکنون در سیتی هستم و بسیار خوشحالم، اما مادرید یک باشگاه فوق‌العاده است. وقتی پیراهن سفید را می‌بینید دقیقاً می‌دانید که باشگاه چه چیزی را نشان می‌دهد. رئال واقعاً باشگاه باعظمتی است. باید بگویم که قرارداد مهمی با سیتی دارم و باید به آن احترام بگذارم. اما مادرید یک باشگاه فوق‌العاده است، در کشوری با آب و هوای باورنکردنی. من بازیکنی هستم که همیشه به چالش‌ها علاقه‌مند هستم و به تغییرات روی باز نشان می‌دهم.

اگر آسنسیو مادرید را ترک کند، سرژ گنابری از بایرن که به رئال مادرید نیز پیشنهاد شده است، می‌تواند بازیکنی باشد که مورد توجه رئال قرار بگیرد. مشخص نیست آیا باشگاه اسپانیایی بالاخره علاقه‌ای به وینگر انگلیسی نشان دهد یا خیر.

کد خبر 580205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.