دی ماریا: مسی بدون پوچتینو در پاریس پیشرفت خواهد کرد!

وینگر آرژانتینی معتقد است هموطن او در فصل آینده روزهای درخشانی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن اعتقاد دارد که لیونل مسی در فصل آینده پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو، پیشرفت خواهد کرد و نمایش‌های بسیار بهتری خواهد داشت.

دی ماریا قبلاً اعلام کرده است که باشگاه پی اس جی را در این پنجره ترک خواهد کرد. در حال حاضر مذاکراتی میان این بازیکن و یوونتوس در جریان است، اما او به آینده پایتخت فرانسه امیدوار است؛ جایی که ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی، وارد دومین فصل خود خواهد شد.

خط حمله پاریس در فصل اول حضور فوق ستاره آرژانتینی نتوانست آن طور که باید عمل کند. حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بسیاری از اهداف غول فرانسوی را تحت تأثیر قرار داد و آنها اکنون به دنبال یافتن سرمربی جدیدی برای شروع دوباره هستند.

دی ماریا درباره عملکرد تیم پاری سن ژرمن گفته است: بازیکنان دیگری هستند که مطمئناً می‌روند. جدایی من اتفاق ساده‌ای بود چون قراردادم به پایان رسید و نیاز به تمدید یا توافق نبود. جدایی از پاریس قطعاً برای من اتفاق تلخی است و شب خداحافظی برای من به بهترین شکل رقم خورد.

وی درباره لیونل مسی اضافه کرد: اگرچه او به دلیل ضعف در گلزنی مورد انتقاد قرار گرفته است، اما همواره با خلق موقعیت‌های بسیار در بین برترین‌های اروپا باقی می‌ماند. بازی‌های او در پایان فصل همه را برای سال آینده امیدوار کرده است زیرا مسی شرایط بهتری داشت. با رفتن پوچتینو، مسی می‌تواند بهتر شود و بیشتر بدرخشد.

کد خبر 580197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.