لزوم توجه به نقش شوراها در رفع آسیب‌های اجتماعی

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه و فرهنگ‌سازی داشته‌اند و آمادگی دارند تا در زمینه بررسی و رفع آسیب‌های اجتماعی با سایر دستگاه‌ها همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی‌دشتکی امروز _سه‌شنبه، هفدهم خردادماه_ در جلسه با فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه استان و شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی استان آمادگی خود جهت تعامل هر چه بیشتر با سپاه را اعلام کردند و در حد توان با استفاده از رهنمودهای سپاه در راستای رشد و توسعه همه جانبه استان قدم برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه و فرهنگ‌سازی داشته‌اند و آمادگی دارند تا در زمینه بررسی و رفع آسیب‌های اجتماعی با سایر دستگاه‌ها همکاری کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه سپاه در محرومیت‌زدایی و رفع مشکل نیازمندان و کمک به مناطق محروم نقش دارد، گفت: دولت در زمینه بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم اقدام کرده است و قطعاً همه سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت‌مدار، انقلابی و در خدمت نظام هستیم و در این جراحی بزرگ اقتصادی باید همه با هم کمک کنیم تا دست اختلاس‌گران از کشور کوتاه شود.

محمدیعقوب باقری، نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها، نیز در این جلسه اظهار کرد: شرح وظایف سپاه پاسداران به گونه‌ای است که نمی‌توان برای آن حد و مرزی مشخص کرد و در تلاش برای آحاد مردم است تا به رفع مشکلات کمک کند.

وی تصریح کرد: یکی از خصیصه‌ها و وجه اشتراک بین شوراهای اسلامی و سپاه، مردمی بودن آنها است که پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه‌های همکاری و جلسات تداوم داشته باشد.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه شهرستان "خانمیرزا" نوپا است، افزود: از فرمانده سپاه استان درخواست داریم توجه ویژه‌ای از لحاظ زیرساخت‌ها و تأمین نیروی انسانی به مجموعه سپاه این شهرستان داشته باشد؛ همچنین شهرستان خانمیرزا نخستین شهرستان ده‌گانه استان است که عملیات آب‌رسانی به روستاها توسط قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در آن آغاز شده است.

کد خبر 580188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.