مردم اصفهان در واکنش به فیلم موهن عنکبوت مقدس نیز پیشگام شدند

نماینده مردم خمینی‌شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اصفهان در واکنش به فیلم موهن عنکبوت مقدس پیشگام شدند، گفت: این موج تازه شروع شده است و در سرتاسر کشور به‌ویژه حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) این اجتماع را خواهیم دید.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص هتک حرمت فیلم عنکبوت مقدس به امام‌رضا (ع)، اظهار کرد: قرآن کریم در باب صهیونیسم مکرر می‌فرماید: "ای رسول ما، از قوم صهیونیسم به شما خیانت می‌رسد" و این نشان می‌دهد خیانت با رگ و ریشه استکبار عجین شده است.

وی افزود: اینکه به آموزه‌های الهی برای مطامع دنیوی خیانت و فرزندان انبیا را به خیال خام خودشان لکه‌دار کنند، رویه تاریخی خط شیطان بوده است. امروزه وطن‌فروشانی که کارشان از تن‌فروشی بدتر است در این خط اجیر شده‌اند و به ساحت معصومان توهین می‌کنند. قرآن کریم در این خصوص می‌فرماید: "این‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، حال آن که خداوند این نور را به کمال خواهد رساند."

نماینده مردم خمینی‌شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمال نور معصومان و امامت با ظهور امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد، گفت: در این دوران آخرالزمان، صهیونیسم می‌داند که در آستانه ظهور قرار گرفته‌ایم و روز مرگ شیطان فرارسیده است. همه این تلاش‌های مذبوحانه نیز در همین راستا است. وظیفه ملی و بین‌المللی شیعیان نیز این است که چنین اقداماتی را محکوم کنند و اجازه توهین به آموزه‌ها و شرایع آسمانی را ندهند.

نقدعلی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که صهیونیست‌ها کسانی را که هلوکاست را نفی می‌کنند زندانی کرده‌اند و با آنها برخورد می‌کنند، ما نیز نباید اجازه توهین به مقدساتمان را به آنها دهیم. مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود در این راستا پیگیر خواهد بود.

وی با اشاره به عوامل ساخت فیلم عنکبوت مقدس تاکید کرد: نهادهای مربوطه که مشوق این خط بوده و شرایط را فراهم کرده‌اند را به مجلس خواهیم آورد و آن‌ها را مورد سوال قرار می‌دهیم. اقدام قانونی در این خصوص برای تکرار نشدن چنین مواردی خواسته نمایندگان مردم است. یقیناً جامعه ایمانی ما چنین حرکت‌های مذبوحانه‌ای را برنمی‌تابد و مجلس نیز در این راستا به وظایف خود عمل می‌کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اصفهان در تاریخ هشتم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در واکنش به فتنه توهین به عَلم امام حسین (ع) نیز پیش‌قدم بودند. همچنین مردم اصفهان از جمله اولین کسانی بودند که شعر حماسه‌آمیز و دعای عهد نوینی که در قالب «سلام فرمانده» تدوین شده بود را در قالب عمومی پیاده کردند و موجی را در سطح کشور به راه انداختند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دیانت در شهر و استان اصفهان ریشه‌دار است، تصریح کرد: مردم اصفهان در واکنش به فیلم موهن عنکبوت مقدس نیز پیشگام شدند. این موج تازه شروع شده است و در سرتاسر کشور به‌ویژه حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) این اجتماع را خواهیم دید.

کد خبر 580184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.