تکذیب باشگاه پرسپولیس درخصوص لیست خروجی قرمزها

باشگاه پرسپولیس اخبار مربوط به فهرست خروجی بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فعالیت باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی باعث شده است صحبت‌های زیادی در خصوص بازیکنان ورودی و خروجی این باشگاه مطرح شود اما طبیعتاً همه آن‌ها صحت ندارد. روز گذشته از بعضی منابع نزدیک شنیده شد پس از جلسه‌ای که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه داشته، لیست بازیکنان خروجی توسط سرمربی به مدیرعامل ارائه شده است.

علیرضا ابراهیمی، رامین رضائیان، رضا اسدی، شرزود تمیروف، منوچهر صفروف، سعید آقایی، حامد لک، حامد پاکدل، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی آن دسته از بازیکنانی هستند که گفته می‌شود در لیست مازاد نهایی قرار دارند. اما باشگاه پرسپولیس امروز در اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به فهرست خروجی بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات را رد کرد و آن را شایعه دانست.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس نیز به شرح زیر است:

«طی ساعات گذشته، در بعضی از رسانه‌ها و محافل خبری، مطالبی در رابطه با فهرست خروجی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مطرح و منتشر شده که بدین‌وسیله از سوی باشگاه تکذیب می‌شود. باشگاه پرسپولیس اعلام می‌دارد که تاکنون هیچ لیست خروجی از سوی کادر فنی باشگاه اعلام نشده و نام‌ها و یا لیست‌هایی که منتشر شده، همه بر مبنای گمانه‌زنی بوده است.»

کد خبر 580182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.