شورای ششم در تلاش برای انتخاب شهردار تالش

رئیس شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه انتخاب شهردار این شهر نیازمند دقت و بررسی بیشتر است، گفت: هنوز با اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار تالش به اجماع نظر نرسیده‌ایم.

رسول برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۱۷ نفر نامزد تصدی شهرداری تالش بودند که دو نفر از آنها انصراف دادند و جلسات شورای اسلامی شهر با محوریت بررسی برنامه‌های نامزدها به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود تا اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند به راحتی نظرات خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار این شهر نیازمند دقت و بررسی بیشتر است، افزود: هنوز با اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار تالش به اجماع نظر نرسیده‌ایم و در صورت اتفاق نظر درباره انتخاب شهردار، جلسه‌ای برای اعلام نتیجه طی روزهای آینده به صورت علنی و با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش تصریح کرد: اگر تخصص و صلاحیت دو گزینه بومی و غیربومی تصدی شهرداری تالش یکسان و برابر باشد، اولویت با انتخاب گزینه بومی است.

وی در خصوص سایر اولویت‌های مهم اعضای شورای اسلامی شهر تالش در انتخاب شهردار، گفت: داشتن تجربه، تخصص، برنامه کامل و جامع، تکریم ارباب رجوع، کسب درآمد پایدار بیشتر برای شهرداری، تعامل و همکاری مناسب و قوی با مدیران شهرستانی، استانی و کشوری از مهم‌ترین اولویت‌ها در انتخاب شهردار تالش است.

به گزارش ایمنا، شهر تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 580175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.