خواسته مهم دی ماریا برای پیوستن به یوونتوس!

بیانکونری‌ها در تلاش هستند تا وینگر کهنه کار را به صورت آزاد به خدمت بگیرند، اما او خواسته‌های بسیار خاصی در رابطه با قرارداد خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنخل دی ماریا وارد مذاکرات حساس نقل و انتقالاتی با یوونتوس شده است. رسانه‌ها تأیید می‌کنند که ستاره پاری سن ژرمن خواهان قراردادی کوتاه مدت در تورین است تا بتواند به دوران حرفه‌ای خود در آرژانتین پایان دهد.

دیماریا پس از گلزنی در آخرین بازی فصل لیگ یک فرانسه مقابل تیم فوتبال متز، در ماه گذشته با هواداران PSG خداحافظی کرد و باشگاه متعاقباً تأیید کرد که او پس از پایان قراردادش در ۳۰ ژوئن به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.

رسانه‌ها گزارش داده اند که یووه در موقعیتی عالی است که این بازیکن ۳۴ ساله را به صورت آزاد به خدمت بگیرد، اما اگر او انتقال به تورین را بپذیرد، قصد ندارد برای مدت طولانی در ایتالیا بماند

دی ماریا از یووه چه می‌خواهد؟

یوونتوس مشتاق است قراردادی دو ساله به دی ماریا پیشنهاد بدهد زیرا سرمربی تیم، ماسیمیلیانو آلگری به دنبال اضافه کردن تجربه بیشتری به تیم خود است، زیرا او تلاش می‌کند باشگاه را به مدعیان سری آ و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند. مذاکرات بین همه طرف‌ها قرار است در این هفته ادامه یابد، اما دی ماریا فقط مایل است برای یک فصل به بیانکونری ها بپیوندد.

مرد آرژانتینی با شرایطی موافقت کرده است که باعث می‌شود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ از یوونتوس ۸ میلیون یورو دستمزد دریافت کند، اما از مدت قرارداد خود که یک فصل است کوتاه نمی‌آید زیرا او می‌خواهد تابستان آینده به کشورش بازگردد و اطرافیانش اکنون منتظر هستند تا تصمیم نهایی را باشگاه یووه بگیرد.

دی ماریا چه چیزی برای یووه به ارمغان خواهد آورد؟

یوونتوس برای فصل آینده نیاز مبرمی به نیروی هجومی در خط حمله دارد زیرا آنها برای جدایی پائولو دیبالا آماده می‌شوند. آلوارو موراتا، بازیکن قرضی اتلتیکو مادرید نیز قرار است به اسپانیا برگردد، در حالی که فدریکو کیزا به دلیل مصدومیت جدی همچنان در حال کار برای بازگشت است.

دی ماریا بی‌شک رزومه‌ای دارد که بعد از هفت سال تأثیرگذار در PSG، که در آن ۹۳ گل و ۱۱۹ پاس گل به ثبت رساند و در عین حال پنج عنوان قهرمانی لیگ یک را به دست آورد، ابعاد بیشتری به خط حمله تیم الگری بیافزاید.

کد خبر 580081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.