یکی از گلوگاه‌های "جوزدان" آزادسازی شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به رویکرد محله‌محوری در این دوره مدیریت شهری، محله "جوزدان" در سال جاری به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت که در این راستا یکی از گلوگاه‌های مهم این محله در ماه‌های نخست امسال آزادسازی و عبور و مرور شهروندان از این گذر تسهیل شد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رویکرد محله‌محوری که در این دوره مدیریت شهری مورد تاکید شهردار اصفهان قرار دارد، محله "جوزدان" به عنوان یکی از محله‌هایی که در سال ۱۴۰۱ مورد توجه ویژه قرار گرفت و آزادسازی گلوگاه‌ها در این محله آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای توجه به محله جوزدان در سال جاری، یکی از گلوگاه‌های مهم این محله در ماه‌های نخست آزادسازی شد که با این اقدام عبور و مرور شهروندان از این گذر، تسهیل شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته جلساتی در محله جوزدان برگزار شد و به شهروندان این محله قول‌های مساعد برای رفع مشکلات دادیم، بنابراین امسال نگاه ویژه‌ای برای حل مسائل این محله خواهیم داشت.

بکتاشیان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر شد هر سال در هر منطقه از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، دو محله به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا به این ترتیب طی چهار سال آینده به مشکلات اغلب محله‌های هر منطقه رسیدگی شود.

کد خبر 580071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.