حبس مرگبار مرد جوان میان شعله‌های آتش در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از خارج کردن جسد یک مرد جوان که به علت نامعلوم داخل یک چاه رفته و میان شعله‌های آتش جان باخته بود، توسط آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ صبح امروز _ دوشنبه شانزدهم خردادماه_ یک مورد آتش‌سوزی داخل چاه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند. محل حادثه یک حلقه چاه به عمق پنج متر بود که برای گذاشتن کابل داخل زمین حفر شده و در آن آتش‌سوزی رخ داده و دود از آن متصاعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، قطع برق و ایمن‌سازی لازم انجام شد و آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مرد جوان حدوداً ۲۴ ساله را از چاه خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است. فرد مذکور از کارگران حفاری و اداره برق نیز نبود و مشخص نیست که چرا داخل چاه رفته است. عملیات مذکور در ساعت هشت صبح پایان یافت.

منبع: تسنیم

کد خبر 580068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.