تمجیدهای اماراتی‌ها از فرهاد مجیدی+عکس

حضور فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی در الاتحاد کلبا امارات تمجید اماراتی‌ها را با خود به‌دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برعهده گرفتن هدایت تیم فوتبال الاتحاد کلبا امارات توسط فرهاد مجیدی در روزهای گذشته بازتاب زیادی در بین اماراتی‌ها و طرفداران الاتحاد داشته است.

مجیدی پس از به قهرمانی رساندن استقلال پس از نزدیک به ۱۰ سال در لیگ‌برتر، از این تیم خداحافظی کرد و جدا شد تا دوران سرمربی‌گری خود را در لیگ دوران بازیگری‌اش در حوزه خلیج‌فارس ادامه دهد.

مجیدی در دوران بازیگری‌اش، یکی از بازیکنان شاخص الوصل بود و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم شد؛ حالا با بازگشت وی به این کشور، نگاه‌ها به سمت او آمده و رسانه‌های اماراتی به تمجید از مجیدی می‌پردازند.

سایت «اسپورت» امارات به تمجید از اسطوره آبی‌ها پرداخت و نوشت: فرهاد مجیدی طی هفت سال حضورش در لیگ امارات با پیراهن تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر ۷۷ گل به ثمر رسانده است. مجیدی پنجمین گلزن خارجی تاریخ لیگ امارات است.

مجیدی بعد از مدت‌ها دوباره به لیگ امارات این بار در قامت مربی برگشته است. اتحاد کلبا یک تیم دسته دومی است که اخیراً به لیگ امارات صعود کرده و در تاریخش شش قهرمانی در لیگ دسته دوم دارد و یکی از تیم‌های متوسط لیگ برتر امارات به‌شمار می‌آید.

تمجیدهای اماراتی‌ها از فرهاد مجیدی+عکس

کد خبر 580062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.