افزایش ۴ برابری پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان اصفهان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را برای کاهش فقر و نابرابری در جامعه ضروری دانست و گفت: پرداخت اعتبارات بانکی امسال با افزایش چهار برابری از خردادماه آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع با اشاره به اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی استان در سال گذشته، اظهار کرد: پرداخت اعتبارات بانکی امسال با افزایش چهار برابری از خردادماه آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت انجام می‌شود، افزود: امسال اعتبارات بانکی در حوزه اشتغال‌زایی حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص تحقق شعار سال، اشتغال‌آفرینی برای مددجویان بیشتر به حوزه‌های مشاغل نوین و دانش‌بنیان سوق می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به جذب بیش از ۹۳ درصد اعتبارات سال گذشته، گفت: سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد که حدود ۹ هزار مورد آنها از طریق اعتبارات بانکی بوده است.

وی ایجاد بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی در سال جاری را نیازمند شرایط مهارت‌آموزی برای مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: افزایش سطح علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و روحیه تلاش در مددجویان، برای رسیدن به زندگی بهتر و توسعه فرصت‌های شغلی، جزو برنامه‌های امسال خواهد بود.

کد خبر 580011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.