احتمال رگبار پراکنده در غرب و شمال اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: در مناطق غرب و شمال استان احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا دو روز آینده بر روی استان اصفهان است و آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعدازظهر گاهی با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید روبه‌رو است.

وی با اشاره به احتمال رگبارهای پراکنده در مناطق غرب و شمال استان اصفهان، افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش می‌یابد. همچنین دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه فردا صبح به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه در شبانه‌روز آینده را کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: بوئین‌ومیاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهرستان استان است. در مناطق نائین و اردستان شرایط وزش باد وجود دارد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد تشدید خواهد شد.

کد خبر 580007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.