اچ پی لپ تاپ Omen 16 خود را با خنک‌کننده جدید بهینه‌سازی می‌کند

اچ پی در حال ارتقای سری لپ تاپ‌های گیمینگ خود با ارتقای یک مدل موجود و افزودن یک سیستم جدید است.

این شرکت لپ تاپ Omen 16 خود را که تقریباً یک سال پیش معرفی کرده بود، قرار است که با ارتقا حرارتی دوباره روانه بازار کند. بهینه‌سازی‌های خنک کننده شامل یک لوله حرارتی پنجم و چهارمین دریچه خروجی است و نشان می‌دهد که اهمیت زیادی به خنک سازی بهتر دستگاه خود می‌دهد. لپ تاپ اچ دی Omen 16 را می‌توانید در حالی تهیه کنید که به گفته خود اچ پی، دستگاه می‌تواند دمای لولای جی پی یو را کننترل کرده و تمرکز بیشتری روی پایین نگه داشتن دمای SSD هم داشته باشد.

در واقع، دمای پردازنده گرافیکی تا ۳ درصد و دمای حافظه SSD هم تا ۱۴ درصد کاهش پیدا می‌کند. در عین حال، لپ تاپ می‌تواند ۵ درصد هم عملکرد ساکت‌تری داشته باشد. این شرکت ادعا می‌کند که به این ترتیب ۷ عملکرد پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی افزایش خواهد یافت. ویژگی Dynamic Power و Omen Gaming Hub را هم داریم که می‌تواند در این زمینه به لپ تاپ کمک کند. اچ پی می‌گوید که با استفاده از یک سنسور حرارتی داخلی مادون قرمز، می‌تواند ظرفیت CPU و GPT را در ریل تایم مورد نظارت قرار دهد. در صورت نیاز هم انرژی لازم برای این منظور تخصیص داده خواهد شد. به گفته این شرکت، این نه‌تنها نرخ فریم‌های درون بازی را بهینه‌سازی می‌کند، بلکه باید عملکرد پردازنده مرکزی را هم تا ۳۶ درصد در مقایسه با Omen 16 2021 افزایش دهد.

مشخصات پردازنده مرکزی و گرافیکی لپ تاپ

این لپ تاپ می‌تواند یک پردازنده مرکزی Core i9 اینتل یا پردازنده موبایل Ryzen 9 کمپانی AMD را در جای خود استفاده کند. در بخش گرافیکی، لپ تاپ قادر است که از پردازنده‌های گرافیکی RTX 3070 Ti یا Ryzen RX 6650M هم پشتیبانی کند. همچنین شما می‌توانید لپ تاپ اچ پی را با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 و یک SSD تا ۲ ترابایت هم دریافت کرده و عملکردی خارق‌العاده و بسیار خوبی را دریافت کنید. گزینه‌های نمایشی متعددی هم وجود ارد که از صفحه نمایش با پنل IPS و کیفیت 1440p هم پشتیبانی می‌کند.

این صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی است و با نرخ پاسخ‌گویی ۳ میلی ثانیه در اختیار شما خواهد بود. طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRGB را هم داریم و از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ باید به صفحه کلید همراه با نور پس زمینه RGB برای هر کلید و گزینه سفید رنگ برای بدنه لپ تاپ اشاره کنیم. در عین حال، اچ پی توسعه سری میانی ویکتوس خود را نیز با یک مدل جدید شروع کرده است و ویکتوس ۱۵ قرار است که به نسخه ۱۶ اینچی و سیستم دسکتاپ بپیوندد. گزینه‌های صفحه نمایش شامل یک پنل با کیفیت 1080p و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی است که با فناوری نور آبی پایین Eyesafe برای این لپ تاپ تعبیه شده است.

اچ پی لپ تاپ Omen 16 خود را با خنک‌کننده جدید بهینه‌سازی می‌کند

حافظه SSD سریع و شرایط بهتر خنک کنندگی

شما می‌توانید حداکثر میزان پردازنده Core i7 اینتل یا Ryzen 7 کمپانی AMD را همراه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم دریافت کنید. با نگاهی به لپ تاپ ویکتوس ۱۵ هم متوجه می‌شویم که پردازنده گرافیکی تا RTX 3050 Ti یا RX 6500M را می‌توانید پشتیبانی کنید. همچنین می‌توانید تا ۱ ترابایت هم حافظه SSD داشته باشید که برای اجرای سریع‌تر بازی‌ها قابل استفاده است. بازی‌هایی که روی این هارد نصب شوند، در لودینگ و اجرا می‌توانند شرایط بهتری را داشته باشند. اچ پی همچنین اعلام کرده است که با این مدل بهبودهایی در زمینه حرارتی لپ تاپ هم انجام شده است تا هنگام انجام بازی برای طولانی مدت مشکلی نداشته باشید.

لپ تاپ ویکتوس ۱۵ از جریان هوای چهار طرفه و طراحی لوله حرارتی دوگانه هم استفاده می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که این موارد هفت درصد بهبود کلی جریان هوا و ۱۴۶ درصد بهبود در سطح دریچه ورودی را نسبت به مدل قبلی ارائه خواهند داد. ویکتوس ۱۵ را می‌توانید در سه رنگ نقره‌ای میکا، آبی پرفورمنس و سفید سرامیکی دریافت کنید. کیبورد این لپ تاپ هم دارای نور پس زمینه استاندارد خواهد بود. هر دو لپ تاپ با سیستم نرم‌افزاری Omen Gaming Hub ارائه می‌شوند که دارای یک ویژگی بهینه‌سازی جدید هستند و می‌تواند منابع سیستم را آغاز کند. در این شرایط تنظیمات سطح پایین سیستم عامل را هم داریم که برای به حداکثر رساندن عملکرد انجام می‌شود.

عرضه لپ تاپ اچ پی در تابستان امسال

این سیستم‌ها هر دو برای تابستان امسال در نظر گرفته شده‌اند و باید ببینید که بعد از عرضه، چه عملکردی را می‌توانند ثبت کنند. لپ تاپ Omen 16 از قیمت ۱۲۰۰ دلار شروع می‌شود و لپ تاپ ویکتوس ۱۵ هم قرار است که قیمت پایه ۸۰۰ دلاری داشته باشد. این لپ تاپ‌ها با ارزش هستند و علاقه‌مندان به بازی می‌توانند برای دریافت مشخصات فنی عالی در یک قیمت مناسب‌تر به سراغ آن بروند.

لپ تاپ‌های گیمینگ اچ پی همیشه شرایط خوبی در بازار دارند و سبب شده است که طرفداران زیادی هم در بازار نصیب آن‌ها شود. این لپ تاپ در زیبایی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. زیبایی این لپ تاپ‌ها سبب می‌شود که در بیرون از منزل و در لوکیشن‌های مختلف هم به این لپ تاپ‌ها برای بازی اعتماد کنید. سری Omen یکی از بهترین سری لپ تاپ‌های بازار است که می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی به دنبال خرید آن باشید. نسخه‌های جدید هم بلافاصله در سایت موجود شده و می‌توانید به دلخواه خود آن‌ها را تهیه کنید.

اچ پی لپ تاپ Omen 16 خود را با خنک‌کننده جدید بهینه‌سازی می‌کند

خرید از فروشگاه مقداد آی تی

شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ مقداد آی تی به سایت مراجعه کرده و با بررسی نمونه‌های مختلف اقدام به خرید کنید. این نمونه‌ها مشخصات فنی و قیمت متنوعی دارند و تمام نیازهای شما با هزینه پایین هم فراهم خواهد شد. فروشگاه مقداد آی تی مرجع خوبی برای بررسی پایین‌ترین قیمت بازار است و می‌توانید یک خرید مقرون به صرفه و ارزشمند را از این کمپانی داشته باشید. لپ تاپ‌های گیمینگ اچ پی ارزش خرید بالایی دارند و برای چند سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این لپ تاپ‌ها از نظر طراحی هم می‌توانند نظر مثبت خریداران را جلب کنند.

کد خبر 580003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.