تغییر ساختار مالی شهرداری با هدف شفافیت و انضباط مالی

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد با وجود تمام مشکلات و هزینه‌های جانبی همانند بسیاری از شهرداری‌ها، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را شفاف کرده و در معرض دید عموم قرار داده است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از زمان آغاز فعالیتم در شهرداری شفافیت در تمام حوزه‌ها را در دستور کار قرار دادم، اظهار کرد: یکی از بزرگترین برنامه‌های در دستور کار شهرداری تغییر ساختار مالی با هدف شفافیت و انضباط مالی است که پیاده‌سازی شد.

وی افزود: شهرداری به منظور ایجاد شفافیت، سامانه‌ای تحت همین عنوان را به آدرس http://Shafafiat.favakh.ir راه‌اندازی کرده که حجم عمده‌ای از اطلاعات در حوزه‌های مختلف شهرداری از جمله بودجه سالانه، تعرفه عوارض سالانه، مصوبات شورا و قراردادها در آن بارگذاری شده یا در حال بارگذاری است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مشکل اساسی برای تکمیل سامانه نبود اطلاعات دیجیتال در بعضی حوزه‌ها و زمان‌بر بودن دریافت اطلاعات است. خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد با وجود تمام مشکلات و هزینه‌های جانبی همانند بسیاری از شهرداری‌ها، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را شفاف کرده و در معرض دید عموم قرار داده است.

فتوحی با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد دارای زیرساخت‌های الکترونیک و بانک اطلاعاتی مناسب در بعضی حوزه‌های شهری است، تاکید کرد: سعی داریم در سال جاری حجم اطلاعات سامانه را به حداکثر برسانیم و با برون‌سپاری تعدادی از خدمات فنی شهرداری به دفاتر یا شهروندان، قدم دیگری در راستای شفاف‌سازی عملکردهای شهرداری برداریم.

کد خبر 579988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.